אא

טלטלה באל על: שקדי עוזב לאחר ארבע שנים

מנכ"ל אל על הודיע הבוקר על עזיבת חברת התעופה לאחר ארבע שנים בתפקיד. למעשה שקדי כבר קיבל את ההחלטה לאחר שהרגיש כי מיצה את דרכו

| |
אליעזר שקדי עוזב את חברת אל על. מנכ"ל חברת התעופה הודיע היום על עזיבת החברה לאחר ארבע שנים בתפקיד.
 
יש לציין כי ההחלטה של שקדי כבר התקבלה אצלו לפני מספר חודשים ולמעשה נראה כבר בשבוע שעבר במהלך הביקור עם סוכני הנסיעות בפאריס כמי שנראה שעתיד לעזוב את החברה, זאת חרף העובדה שגילה נחמדות רבה לסוכנים.

שקדי כתב היום בהודעת החברה כי: "בשנים אלו הייתה לי הזכות הגדולה לעמוד בראש חברה מיוחדת במינה, ובעלת משמעות יוצאת דופן לישראלים, יהודים ואוהבי ישראל-בארץ וברחבי העולם.

אני מעריך מאד ומודה לכל אחת ואחד מכם על התמיכה האדירה, שאיפשרה לאנשי החברה ולי להגיע להישגים משמעותיים ומרשימים בכל תחומי העשייה שלנו, חלקם הגדול מבשילים בימים אלה ממש, וחלקם ימשיכו ויבואו לידי ביטוי בשנים הקרובות".

עוד ציין שקדי במכתב כי "אני מסיים את תפקידי בגאווה ובתחושת סיפוק גדולה ורוצה להודות לכל אנשי אל על, בארץ ובעולם, על כך שעובדתם נעשית מדי יום במקצוענות, באחריות, במסירות, ועם כל הלב והנשמה.

אני מאמין גדול בחברה, באנשיה ובפוטנציאל העתידי שלה. אמשיך ואוביל את החברה עם כל הלב, כפי שעשיתי עד היום, עד לבחירת מנכ"ל חדש לאל על והשלמת תהליך חפיפה מסודר".

יושב ראש דירקטוריון אל על, עמיקם כהן התייחס להודעה על עזיבתו של שקדי וציין כי "דירקטוריון החברה קיבל בצער את הודעתו של שקדי על כוונתו לסיים את כהונתו. אישיותו המיוחדת של שקדי, מנהיגותו ותרומתו לחברת אל על ראויות להערכה מיוחדת ובאו לידי ביטוי בכל תחומי העשייה בחברה כה מורכבת ומאתגרת.

גם יו"ר ועד עובדי אל על, אשר אדרי התייחס להודעה הדרמטית הבוקר ואמר "אנו רוצים להודות לשקדי על ארבע שנים להודות לשקדי על ארבע שנים כמנכ"ל החברה ולאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו. כולי תקווה שממשיכו בתפקיד יידע להשכיל ולהבין שאנחנו בעיצומו של משא ומתן על הסכם עבודה ומן הראוי שלא ייעצר ושהסכם כזה יעמוד בראש סדר העדיפויות של המנכ"ל החדש תוך מתן דגש על תרומת העובדים לשיפור מצבה של החברה על פי הדו"חות האחרונים.

שקדי במעמד חניכת מותג הלואו הקוסט החדש של אל על "UP" בשבוע שעבר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: