אא

איירופלוט בעלייה: זינוק מרשים בהכנסות

חברת התעופה הרוסית רשמה נתונים כספים נהדרים בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה. הרווח הנקי הסתכם ב-545 מיליון דולר המהווה גידול של למעלה מ-84 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד

|| ||

אירופלוט לא עוצרת. חברת התעופה הלאומית של רוסיה פירסמה השבוע דו"ח כספי עבור שלושת הרבעונים הראשונים של השנה, אותן סיימה בנתונים מרשימים למדי. 

רווח הקבוצה הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשם עלייה מטאורית של לא פחות מ-84.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד שהסתכמה בסך של 545,200 מיליון דולר. הכנסות הקבוצה הכפילו את עצמן לעומת שלושת הרבעונים הראשונים ב-2012 והסתכמו ב-849.8 מיליון דולר.

מנגד הוצאות הדלק של הקבוצה האמירו בשלושת הרבעונים הראשונים בשיעור של 11.4% ל-1,877,500 מיליארד דולר שנגרמו כתוצאה מעלייה משמעותית במספר הנוסעים המשתמשים בשירותי החברה לצד הקווים החדשים אותם השיקה בתקופה החולפת. גם תנועת הנוסעים נסקה בשיעור ניכר של 14.7% והסתכמה בכמות כוללת של כ-24 מיליון בני אדם. 

מנכ"ל קבוצת איירופלוט, ויטלי סוליאב, התיייחס לנתונים החיוביים השבוע והכריז כי "התוצאות הכספיות מונעות משלושה גורמים עיקריים: מחיר אטרקטיבי, יעילות תקציבית והתייעלות תפעול חברות הבת של הקבוצה. אנחנו נמצאים במסלול הנכון על מנת לקבוע היסטוריה עבור התעופה הרוסית, תוך הקפדה על בטיחות אשר מקורה בצי מטוסים מהצעירים באירופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: