אא

צפו: מסי וברייאנט מככבים בפרסומת לטורקיש איירליינס

צמד הסופרסטרארים חוזר בפרסומת מושקעת לחברת התעופה הטורקית במפגן תחרותי ברחבי העולם. מעוניינים לדעת מי ניצח? התשובה בסרטון שבגוף הכתבה

| |

מצטיינים לא רק על המגרש. על פניו ליאונל מסי וקובי ברייאנט הינם שניים מספורטאי העל הגדולים בתולדות האנושות מאז ומעולם. אלא שבשנתיים האחרונות לצד חידוד הכישרון בהבקעת שערים וקליעת סלים, מוכיחים השניים יכולת מרשימה גם באגף המשחק כפרזנטורים של חברת התעופה הטורקית "טורקיש איירליינס".

צמד הסופרסטארים הידועים כמי שרוח הניצחון הינה חלק מתדמיתם המקצוענית על מגרשי הכדורגל והכדורסל, מתחרים ביניהם גם השנה בפרסומת לחברת התעופה הטורקית. הקונספט: תחרות צילומים מיעדים שונים ברחבי העולם אליהן מגיעות טיסות טורקיש איירליינס.

כזכור אשתקד זכה סרטון הפרסומת של מסי וברייאנט ליותר מ-105 מיליון צפיות ביוטיוב עת ערכו השניים תחרות כישרונות על ליבו של ילד במטוס החברה. השנה כאמור ניסו בחברת התעופה להמציא את עצמם מחדש עם עוד פרסומת מושקעת וחובקת עולם. 

אגב הסרטון שהועלה לרשת לפני פחות מ-12 שעות מכה גלים ביוטיוב וזוכה נכון לכתיבת שורות אלו לכמעט 470 אלף צפיות. אז אחרי ההקדמה, הגיע הזמן שתצפו ותחוו את דעתכם. תבלו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: