אא

מועדון המאה אלף: וויז אייר חוגגת שנה בישראל

חברת הלואו קוסט ההונגרית ציינה שנה לפעילותה בישראל במפגן מרהיב של אוטובוס מוסיקלי ונושא פרסים ברחבי תל אביב. דובר החברה, דניאל דה קרבליו: "המטרה הבאה - 200 אלף נוסעים בשנה"

| |

עושה זאת בגדול. חברת התעופה ההונגרית וויז אייר, אחת מנושאות הבשורה של טיסות הלואו קוסט (מוזלות) כחלק מרפורמת "השמים הפתוחים" שהונהגה לאחרונה בטרמינל 1 שבנתב"ג, ציינה בשבוע שעבר באירוע מרהיב, שנה לפעילותה בישראל.

במסגרת החגיגות בהן הוכרז על כמות נוסעים יוצאת דופן בדמות 100 אלף בני אדם שהשתמשו בשירותיה בקווים לתל אביב, אירגנה חברת הלואו קוסט ההונגרית בשבוע שעבר אירוע שכלל נסיעת אוטובוס מקושט בצבעי החברה (סגול ולבן) ברחבי תל אביב תוך הזמנת עוברים ושבים לעלות עליו ולהצטרף לחגיגה של מוסיקת פולק מסורתית בהתאם ליעדי הטיסות של וויז אייר ובנוסף להשתתף בהגרלה נושאת פרסים לשוברי טיסות מטעמה.

דובר וויז אייר, דניאל דה קרבליו, הביע את שביעות רצונו מהנתון המרשים בהתייחס למספר הנוסעים שבחרו בשירותי הטיסה של החברה לתל אביב וסיפר. "לפני פחות משנה התחלנו את הפעילות שלנו בישראל והיום כבר יש לנו יותר ממאה אלף סיבות לאהוב את תל אביב. נהנינו מגדילה פנומנלית, הוספנו נתיבים חדשים לרשת וזוהי רק ההתחלה".

עוד הוסיף הדובר כי "תוך שנה אחת בלבד הגדלנו את מספר המושבים במסגרת המבצעים שלנו לתל אביב כמעט פי 6, נתון המוכיח את רמת הפופולאריות של טיסותינו בישראל. זה הזמן להודות לכל הנוסעים שבחרו לטוס איתנו השנה. לא היינו מצליחים להגיע לשום הישג בלעדיהם.

להם ולכל מי שמתעניין בטיסה לישראל וממנה למגוון יעדים באירופה, אני יכול להבטיח כי וויז אייר תמשיך להסתכל קדימה במטרה להוסיף נתיבים חדשים ולהמשיך לטוס עוד יותר נוסעים בעתיד. המטרה הבאה שלנו תהיה להגיע ל-200 אלף נוסעים. אין לי ספק שהשאיפה הזו תהפוך למציאות".

נכון להיום חברת וויז אייר מפעילה 5 קווים מטרמינל 1 בנתב"ג שהוסב בחודש לאחרונה לטובת טיסו לואו קוסט (מוזלות) לווילנה וקטוביץ' (ליטא), ורשה (פולין), קלוז' ונפוקה (רומניה). באפריל 2014 יושק קו חדש לחברה שיחבר בין מחוז לבוב שבאוקראינה לתל אביב במחירים שיחלו ב-29.90 אירו לכיוון כולל מיסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: