אא

פרסום ראשון: מיקי אזולאי הנציג החדש של רויאל ג'ורדניאן בישראל

החברה נוהלה בשנים האחרונות על ידי חברת "טיולי הגליל" הנמצאת תחת שליטתה של אי.די.בי תיירות. מתחילת ינואר תעבור הנציגות לאיילה. אזולאי מוותיקי ענף הנסיעות בהתבטאות ראשונה. "נפעל בשיתוף עם סוכני הנסיעות"

Shutterstock Shutterstock

נציגות חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן בישראל אשר נוהלה במהלך  השנים האחרונות על ידי חברת טיולי הגליל בשליטת אי.די.בי. תיירות, מחליפה בעלות.

הנציגות החדשה תנוהל על ידי חברת "רום תעופה" אשר נמצאת בבעלותו של מיקי אזולאי, מוותיקי ענף הנסיעות המשמש כבעלים של קבוצת איילה.

קבוצת איילה מונה מספר חברות העוסקות בתחום התיירות, המלונאות והאירוח.

הזרוע התיירותית של הקבוצה (איילה נסיעות ותיירות) מפעילה תשעה משרדי נסיעות בישראל ופועלת בתחום הטיולים המאורגנים, מסעות לפולין, תיירות ישראלית ותיירות נכנסת.

הזרוע המלונאית מפעילה במקביל שני בתי מלון בירושלים, "מונטיפיורי" ו-"ג'רוזלם אין" וכן מלון סוויטות "רמון" במצפה רמון. בקרוב צפויה לפתוח הקבוצה מלון בוטיק שלישי בירושלים שייקרא "מלון אייל" המונה 68 חדרים.

כמו כן מחזיק אזולאי בחברת חאן השיירות המפעילה את האורחן בעל השם הזהה ("חאן השיירות" בסמוך לשדה בוקר.

אזולאי מציין כי "עם קבלת הנציגות אפעל להגדלת מספר הטיסות היוצאות מישראל ובכך תספק החברה היצע רחב יותר עם טיסות המשך למגוון יעדים בעולם. כמו כן נפעל בשיתוף עם סוכני הנסיעות להגדלת התנועה ליעדי המזרח הרחוק וארצות הברית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: