אא

מחוברים באירופה: הותר השימוש במכשירי אלקטרוניקה בטיסה

לאחר שתקנות הבטיחות המאפשרות פעילות מכשירי סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים אושרה בארה"ב, החליטו באיחוד האירופי ליישר קו ולהתיר את השימוש במכשירים גם בהמראות ובנחיתות

| |

עידן חדש בתעופה האירופית. האיחוד האירופי אישר היום (שלישי) תקנות בטיחות חדשות המאפשרות את הפעלתם של מכשירי אלקטרוניקה במהלך כל שלבי הטיסה, כולל המראות ונחיתות. 

ההחלטה שהתקבלה על ידי מנהל התחבורה והבטיחות באיחוד האירופי מגיעה לאחר אישור תקנות בטיחות חדשות בנושא בארה"ב בחודש שעבר ותהא תקפה לגבי מכשירים המופעלים במצב טיסה (מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים) ואינם עלולים לגרום לנזק או לתקלות בטיחות כאלו ואחרות במטוס ו/או לצוות העובדים והנוסעים.

"כולנו מעוניינים להישאר מחוברים בזמן הטיול, אבל הבטיחות היא מילת המפתח", מסביר ראש מנהל התחבורה באיחוד האירופי, סלים קאלאס, את ההליכים מאחורי הקלעים שהביאו לעדכון הנהלים. "ההנחיות שלנו מתבססות על עיקרון ברור שלפיו מה שאיננו בטיחותי גם לא יזכה לאישור.

בדיוק על פי גישה זו אנו מאשרים הליכים בטיחותיים תוך הקפדה מתן על הוראות נהירות. אנו מצפים להמשיך ולעדכן את המדריך לשימוש במכשירים אלקטרוניים במהלך הטיסה גם בשנה הבאה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: