אא

אליטליה מתרחבת: תוסיף 3 טיסות ישירות לרומא

חברת התעופה האיטלקית הודיעה על הרחבת הקו הישיר בין תל אביב לרומא החל מסוף מארס 2014 לסך כולל של 26 טיסות שבועיות. מנכ"ל החברה בישראל, אלדו ד'ליה: "הוכחה למחויבותינו לשוק התעופה הישראלי"

|| ||

בשורה לנוסעים לרומא. חברת התעופה האיטלקית "אליטליה" הודיעה היום (חמישי) על הרחבת מכסת הטיסות שלה בקו בין תל אביב לנמל התעופה לאונרדו דה וינצ'י, זאת באמצעות הוספת שלוש טיסות החל מתאריך ה-30 במארס 2014 לסך כולל של 26 טיסות שבועיות (5 טיסות יומיות) 

שלוש הטיסות הנוספות ימריאו בקו מתל אביב בימים שלישי, חמישי וראשון בשעה 15:40 אחר הצהריים ומשדה התעופה ברומא בשעה 09:30 בבוקר. כן יופעלו הטיסות הללו בדיוק כמו יתר הטיסות בקו במטוסים מדגם איירבוס 320 בשתי מחלקות: עסקים ("אוטימה") ותיירים ("קלאסיקה).

מנכ"ל החברה בישראל, אלדו ד'ליה הכריז היום עם היוודע על הוספת שלוש הטיסות הנוספות לקו כי "חברת אליטליה גאה לאשר שוב את מחויבתה לשוק התעופה הישראלי.

כחברה בעלת מספר טיסות הישירות המירבי בין היעדים, הרי שהעלייה ל-26 טיסות שבועיות מדגישה את חוזקו של השוק הישראלי תוך רצון לספק ללקוחות הישראלים אפשרויות נסיעה הן לצורכי פנאי או עסקים לאיטליה וליעדים נוספים ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: