אא

ישראייר: נגמר עידן אי הוודאות

לאחר שבית המשפט פסק על העברת השליטה באי.די.בי לקבוצת בן משה ואלשטיין, מתחילים בחברה להיערך לקראת העונה הקרובה. הפעולה הראשונית: הגשת בקשה ראשונית מבין יתר החברות הישראליות לטיסה מטרמינל 1 בנתב"ג. גורם בחברה: "נערכים לקראת 2014 במלוא הכוח"

| |

עידן חדש בישראייר. לאחר שקבוצת בן משה ואלשטיין הפכה רשמית החל מאתמול לבעלת הבית החדשה בקבוצת אי.די.בי, הרי שגם עבור חברת התעופה ישראייר השייכת לקבוצה מדובר בבשורה של ממש. 

גורם בחברה התייחס הבוקר בשיחה עם "פספורטניוז" לסיטואציה החדשה וציין כי בישראייר כבר מסתכלים קדימה. "לאחר שנה וחצי בה התנהל הסדר החוב, נגמרה תקופת אי הוודאות. כעת אנו נערכים לקראת עונת 2014 במלוא הכוח". 

כצעד ראשון הייתה בתחילת השבוע ישראייר לחברת התעופה הישראלית הראשונה שהגישה בקשה רשמית לרשות שדות התעופה להתחיל לטוס בעונה הקרובה מטרמינל 1 בו האגרות וההוצאות מופחתות מבחינת חברות התעופה.

בין היעדים אליהם מבקשת ישראיר לטוס מהטרמינל נמנים רודוס, ברלין, רומא וורנה. מועד תחילת הפעלת הטיסות מהטרמינל על פי בקשת החברה צפוי להתחיל כבר בחודש אפריל הקרוב. על כל פנים, הסברה הרווחת בענף היא בעקבות פנייתה של ישראייר, הרי שהאחרונה סוללת את הדרך גם לאל על וארקיע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: