אא

סיכום השנה בוויז אייר: הטיסה למעלה מ-13.5 מיליון נוסעים

בחברת הלואו קוסט ההונגרית מסכמים את השנה החולפת עם הנתון המרשים המהווה עלייה של 12 אחוזים לעומת כמות נוסעיה ב-2012. בישראל הטיסה החברה כ-135 אלף איש השנה. מנכ"ל החברה, ג'וזף וואראדי: "ממשיכים לספק תעריפים נמוכים לצורך יצירת חווית נסיעה אישית"

| |

מסכמים שנה. חברת הלואו קוסט ההונגרית וויז אייר מדווחת היום (שלישי) על נתוני כמות הנוסעים אשר בחרו לטוס עימה בשנת 2013 החולפת. על פי דיווח הנהלת החברה בחרו כ-13.5 מיליון איש לטוס עימה, נתון המהווה עלייה של 12 אחוזים לעומת שנת 2012.

סך צי מטוסי החברה עומד על 45 מטוסי איירבוס אשר יגדלו השנה ל-53 במספר.

ומה באשר לישראל? החברה כידוע פועלת במסגרת רפורמת השמים הפתוחים בטיסות מטרמינל 1 ותעלה החל מהשנה הקרובה את מכסת טיסותיה מישראל לתשעה יעדים ברחבי העולם. בין היעדיםה חדשים: פראג, סופיה ולבוב המצטרפים לבודפשט, בוקרשט, סקופיה, וילנה ועוד. סך כמות הנוסעים שבחרה לטוס עם החברה במהלך השנה החולפת הסתכמה ב-135 אלף איש.

מנכ"ל החברה, ג'וזף וואראדי, התייחס לנתוני סיכום השנה ואמר: "אנו ממשיכים לספק תעריפים נמוכים לשווקים חדשים ומחוייבים להגביר את בסיס הלקוחות שלנו באירופה ומעבר לה. כיום אנו עומדים על למעלה מ-300 נתיבים ל-35 יעדים למכירה ומציעים תעריפים סבירים לכולם לצד מגוון מוצרים ושירותים נוספים ללקוחות. המטרה היא ליצור חווית נסיעה אישית המבוססת על העדפותיהם האישיות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: