אא

אל על מתרחבת לאפריקה: תשתף פעולה עם אתיופיאן איירליינס

חברת התעופה הישראלית הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה (CODE SHARE) בנתיב הטיסה בין תל אביב לאדיס אבבה. סמנכ"ל המסחר והקשרים התעופתיים, דוד מימון: "הזדמנות לפתוח שער לקהל הנופש לטיולי ספארי וליעדי חוף אקזוטיים"

| |

אל על מתרחבת והפעם לאפריקה. חברת התעופה הישראלית הודיעה היום (ראשון) על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אתיופיאן איירליינס בנתיב הטיסה בין תל אביב לבירת אתיופיה, אדיס אבבה.

ההסכם בין השתיים (CODE SHARE) יופעל בטיסות לאדיס אבבה במחלקות התיירים והעסקים במחירים שינועו החל מ-669 דולר במחלקת התיירים וכלה במחיר מינימאלי של 2169 דולר במחלקת העסקים. כן מציינים באל על כי חברי מועדון "הנוסע מתמיד" יוכלו לצבור נקודות בטיסות ליעד.

נכון להיום מפעילה אתיופיאן איירליינס חמש טיסות שבועיות בקו תל אביב - אדיס אבבה בימים ראשון, שני, רביעי, חמישי ושבת. כעת מבהירים באל על כי ההסכם בין שתי החברות יעניק מענה לשוק העסקי במגוון היבטים וביניהם: חיבוריות טיסות, לוח זמנים גמיש ורשת יעדים נרחבת. מכירת הטיסות תחל החל ממחר ועד ל-27 לינואר.

סמנכ"ל המסחר והקשרים התעופתיים באל על, דוד מימון, התייחס להסכם בשביעות רצון וסיפר כי "מדובר בהסכם המרחיב ומשפר משמעותית את רשת יעדי ההמשך באפריקה. מעתה ניתן לטוס לאפריקה בטיסה ישירה, בין אם ליוהנסבורג או אדיס אבבה ומשם לעשרות יעדי המשך ביבשת בחיבוריות נוחה בשני הכיוונים".

עוד הוסיף מימון בהתייחס לאפשרויות הנפתחות עבור קהל הנוסעים הישראלי וציין: "זוהי הזדמנות לפתוח שער לקהל הנופש לטיולי ספארי בשמורות הטבע השונות וליעדי חוף כמו זנזיבר ואיי סיישל. אל תציע באמצעות שיתוף הפעולה מגוון עשיר של יעדים הפונים הן לקהל העסקי והן עבור תיירים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: