אא

אל על מודיעה: מוסיפים טיסה יומית לפאריס

יממה לאחר שהכריזה על הסכם שיתוף הפעולה עם אתיופיאן איירליינס ממשיכים בהנהלת אל על לספק בשורות לקהל הלקוחות באמצעות העלאת מכסת הטיסות השבועיות לבירה הצרפתית לסך כולל של 23 במספר. "פאריס הופכת ליעד נגיש יותר עבור הנוסע הישראלי"

| |

בשורה לנוסעי אל על. פחות מ-24 שעות לאחר שהכריזה על הסכם שיתוף (Code Share) פעולה עם אתיופיאן איירלינס, מודיעה הבוקר (שני) חברת התעופה הישראלית על הוספת טיסה יומית רביעית לפאריס ולסך כולל של 23 טיסות שבועיות בקו תל אביב - פאריס.

השירות המתוגבר ייכנס לתוקף כבר בסוף חודש מארס הקרוב (30/3/14) ויופעל באמצעות מטוסי ה-737-900ER החדשים שרכשה החברה לאחרונה לצד שלוש הטיסות היומיות הפועלות כיוםעוד נודע כי הטיסה הנוספת תמריא בשעת צהריים מתל אביב (12:45) ותצא מנמל התעופה שארל דה גול שבפאריס בשעת ערב מוקדמת (18:00).

מנהלת נתיב מערב אירופה בחברה, דורית מור, התייחסה להעלאת מכסת הטיסות הקרובה לבירה הצרפתית והצהירה כי "הוספת טיסה יומית רביעית לפאריס החל מקיץ 2014 הופכת אותה ליעד נגיש יותר עבור הנוסע הישראלי. בעזרת שילוב של לוח זמנים גמיש ורחב עם 23 תדירויות שבועיות, חלקן אף במטוסים החדשים, נוכל להציע לכל נוסע את החוויה המותאמת לו אישית". 

נכון להיום מפעילה אל על 18 טיסות שבועיות לפאריס הכוללות 3 טיסות יומיות, מתוכן 2 טיסות בוקר וטיסת ערב.

צילום: סיון פרג'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: