אא

אכזבה באיזי ג'ט: לא הורשו להפעיל טיסות בקו ת"א - פאריס

לאחר החלטת רשות התעופה האזרחית בצרפת שלא להעניק סלוטים לחברת הלואו קוסט הבריטית להפעלת טיסות בקו, מביעים באיזי ג'ט את אכזבתם בגלוי ומסבירים: "זה פשוט חבל. ציבור הנוסעים הישראלי הפסיד קו אטרקטיבי במחירים נוחים"

| |

מכה לאיזי ג'ט? חברת הלואו קוסט הבריטית אשר ביססה בחודשים האחרונים את מעמדה בשוק התעופה הישראלי, קיבלה לאחרונה הודעה מאכזבת במיוחד. הסיבה: החלטת רשות התעופה האזרחית הצרפתית שלא להעניק לה סלוטים להפעלת טיסות בקו ת"א - פאריס החל מהקיץ הקרוב.

בתגובה ראשונה להחלטה הביעו בחברה תרעומת על מתן הסלוטים לחברות תעופה נוספות על חשבונה ומחו בטענה כי "היה זה מתבקש לאפשר לחברה להפעיל טיסות גם לפאריס ובכך לתרום לתיירות הישראלית והצרפתית. למתמודדות האחרות שהתמודדו עימנו על הקו אין פריסה רחבה כשל איזי ג'ט בתל אביב וגם לא מודעות לקו מצד הצרכנים. על כן האכזבה היא גדולה".

גורם נוסף בחברה ציין בפני "פספורטניוזאת התחושות הקשות לאור ההחלטה תוך הסבר על הפסד קהל הנוסעים הישראלי. "זה פשוט חבל. ציבור הנוסעים בישראל שמוכיח בשנים האחרונות עד כמה הוא אוהב את פאריס יאלץ להפסיד את האפשרות להפעלת קו אטרקטיבי במחירים נוחים. לא לזה ציפינו".

כזכור, רק לאחרונה הודיעה איזי ג'ט בעקבות רפורמת "השמים הפתוחים" כי היא מעוניינת להפעיל טיסות נוספות מיעדים שונים באירופה לנתב"ג ובמסגרת זו החליטה על הפעלת טיסות לברלין ולמילאנו החל מחודשים פברואר ומארס הקרובים בהתאמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: