אא

יוצאים מהמשבר: דירקטוריון ומנכ"ל חדש לאליטליה

באסיפת בעלי המניות שקיימה חברת התעופה האיטלקית הוחלט על מינוי דירקטוריון חדש המורכב מ-11 חברים. כן נקבע כי גבריאל דל טורקיו ישמש כמנכ"ל וסגן יושב ראש החברה המוערכת בכ-391 מיליון אירו

| |

שינויים באליטליה. חברת התעופה האיטלקית הנמצאת בעיצומו של תהליך מתמשך בניסיון לצאת מהמשבר הכלכלי הכבד שפקד אותה בתקופה האחרונה, הודיעה היום (שלישי) במסגרת אסיפת בעלי מניות שהתקיימה במשרד הראשי של אליטליה, הוחלט על מינויים של דירקטוריון ומנכ"ל חדשים לחברה.

באסיפה הוחלט על אישור מספר שינויים בתקנון, כולל אחד המאפשר לבעלי המניות למנות דירקטוריון המורכב בין 7-19 דירקטורים בניגוד למספר הקבוע של 19 דירקטורים כפי שהיה נהוג עד כה. לאחר אישור הסעיף, הוחלט על מינוי דירקטוריון חדש המורכב מאחד עשר חברים בראשות יושב הראש, רוברטו קולנינו.

לאחר ההחלטה על דירקטוריון הוצג גבריאל דל טורקיו כמי שנבחר  לתפקיד מנכ"ל אליטליה וסגן יושב ראש החברה.

באשר להיבט הכלכלי, הוצגה במהלך האסיפה הערכת שוויה של החברה לאחר הזרמת ההון בסך כולל של כ-300 מיליון אירו לצד המרת אגרות חוב בשווי למעלה מ-91.5 מיליון אירו. סך ההערכה: כ-391 מיליון אירו.

כזכור בחודש אוקטובר האחרון אישרה מועצת המנהלים של החברה תוכנית הצלה חסרת תקדים שכללה השקעות כבירות בסך מאות מיליוני אירו בסיוע תאגידים גדולים, בנקים ואף חברת הדואר הלאומית אשר נרתמו למניעת הודעה על פשיטת רגל וקריסתה בפועל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: