אא

פרקליטות מיסוי וכלכלה ערכה שימוע לטורקיש איירליינס

כעת נדרשים בפרקליטות לקבל החלטה באם להגיש כתב אישום כנגד חברת התעופה הטורקית. על פי החשד החברה נמנעה מניכויי מלוא המס בשווי 1.5 מיליון שקלים

| |

פרקליטות מיסוי וכלכלה מחוז תל אביב ערכה לאחרונה שימוע לאנשי חברת התעופה הטורקית "טורקיש איירליינס". כעת מצב הדברים הינו כי בפרקליטות נדרשים לקבל החלטה באם להגיש כתב אישום כנגד החברה, זאת לאחר ששמעה את טיעוניה.

כזכור על פי החשד, בין השנים 2006-2010, הסניף הישראלי של טורקיש נהג בשיטה לפיה נרשמו במרמה בתלושי השכר שהופקו בישראל, בגין עבודתם של עובדי החברה הזרים, סכומים נמוכים מהשכר האמיתי שהתקבל בפועל בחשבונו של כל אחד מהעובדים בסניף הבנק הטורקי שבאיסטנבול. בדרך פעולה זו, נמנע הסניף הישראלי מניכוי מס אותו היה צריך לנכות מעובדיו הזרים ולהעבירו לרשויות המס בישראל.

עוד עולה על פי החשדות כי בצורת פעולה זו סייעה החברה לעובדיה הזרים להגדיל את הכנסותיהם ולקבל חלק ניכר ממשכורתם באופן בלתי לגאלי ("שחור") וכפועל יוצא מכך נמנעה מדיווח מלא ומהימן הכולל תשלום מס אמת על הכנסת העבודה המלאה והאמיתית.

כן במסגרת כתב האישום נחשף כי הסניף הישראלי התחמק מדיווח מלוא שכר העובדים הזרים הנאמד בכ-6.67 מיליון שקלים לצד אי ניכוי מלוא המס מהעובדים הזרים ואי העברתם לרשויות המס בישראל בסכום כולל של 1.52 מיליון שקלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: