אא

מחר, 27.1, ייערך לראשונה תרגיל חירום תעופתי על מסלול נחיתות 21 בנתב"ג

לקראת סיום פרוייקט שדרוג מערך המסלולים ייערך תרגיל חירום בין השעות 10:30-13:00 במסגרת תוכנית החירום הנמלית, הטיסות ימשיכו כסדרן

| |

מחר, ביום ב ה-27 לינואר, בין השעות 10:30 עד 13:00 ייערך תרגיל חירום תעופתי לניהול מצבי חירום בנמל התעופה כחלק מהערכות נתב"ג לקראת סיום הפרוייקט ותפעול נחיתות על מסלול 21.
בתחילת מרץ יחזרו לפעילות שני מסלולי המראות ונחיתות: מסלול 08/26 ומסלול 12/30 ובמאי יופעל מסלול 21, שהוארך והורחב, ויאפשר יותר תנועת מטוסים באותו הזמן בצורה בטוחה ויעילה.
התרגיל הוא במסגרת תוכנית החירום הנמלית (Airpot Emergency Plan) ובהתאם לתוכנית המפורטת של הארגון הבינלאומי לתעופה אזרחית (ICAO). התוכנית שמה דגש על אופן הטיפול במצבי חירום תעופתיים ומחייבת ביצוע תרגיל חירום פעם בשנתיים. לפי החלטת הנהלת נתב"ג התרגיל הוקדם על מנת לבדוק גם את השינויים בעקבות השדרוגים של מערך המסלולים.
במהלך התרגיל, מסלול 08/26 ישמש להמראה ומסלול 21 ישמש לנחיתות על פי מודל התפעול החדש. על מסלול 21 יוצב מטוס 767 שישמש את הכוחות לפינוי נפגעים, כולל פתיחת מגלשות החירום ותרגול פינוי הנוסעים. מרכז מידע באסון תעופתי ומרכז לנוסעים "מהלכים" ייפתחו בטרמינל 1 ומרכז הירידים בגני התערוכה ייפתח מרכז טיפול במשפחות.
במהלך התרגיל לוח הטיסות יפעל כסדרו ותורגש תנועה מוגברת של רכבי כיבוי והצלה בנתב"ג.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: