אא

ממשיכים במחאה: טייסי אל על שוב משבשים את לוח הטיסות

טיסת החברה במוצאי שבת לסנט פטרסבורג יצאה באיחור של כארבע שעות בעקבות צורך בהחלפת טייסים לאור טענות לכאורה כי לא חשו בטוב. מסיבה דומה הוזעקו גם אתמול שלושה צוותים

| |

הסכסוך עולה מדרגה. בשעה שממשיכים לקיים באל על משא ומתן אל מול רוכשים פוטנציאליים, ממשיכים מנגד להפגין עובדי החברה שרירים, לרבות ועד הטייסים ששיבש במהלך הימים האחרונים שוב נקודתית את מצבת טיסות החברה.

תחילה שיבשו הטייסים במוצאי השבת האחרון את טיסת החברה לסנט פטרסבורג שנאלצה להתעכב בפרק זמן של כארבע שעות בעקבות טענות הטייסים לפיהן הם אינם חשים בטוב ואינם כשירים לפעילות. בעל כורחה נאלצה החברה להזעיק צוות מיוחד אחר שהוביל לאיחור המתמשך בהמראה.

אלא שגם אתמול (ראשון) המשיכו הטייסים להחריף את מאבקם ושיבשו שלוש טיסות נוספות ולעורר את זעמם של הממונים בחברה אשר שוב נדרשו למצוא צוותים חלופיים שמשמעותם הוצאה כספית ופגיעה בשירות הנוסעים.

בכלל, זאת איננה הפעם הראשונה בה טייסי אל על משבשים את הטיסות לסנט פטרסבורג המהווים עדות ליחסים העכורים ולמאבק המתמשך בין הטייסים להנהלת החברה אשר מקורה בתנאים שאינם כלל אינם קשורים לנושא השכר.

על כל פנים, כעת יאלץ המנכ"ל הנכנס, דוד מימון להיכנס אל עובי הקורה ולנסות להביא לסיום המשבר הגוזל עד עתה לא מעט משאבים כלכליים מהחברה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: