אא

אומר שלום: ראובן וירובניק עוזב את אל על

גל העזיבות באל על נמשך: סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל בחברת התעופה הודיע היום על סיום תפקידו לאחר 44 שנים בחברה. וירובניק יסיים את תפקידו בסוף חודש אפריל הקרוב ומצטרף לשורת העוזבים לאחרונה את הדרג הניהולי של החברה

| |

גל הפרישות והעזיבות באל על נמשך. לאחר הודעתם של המנכ"ל אליעזר שקדי וסמנכ"ל הכספים, ניסים מלכי על עזיבת תפקידיהם חברת התעופה הישראלית, הצטרף היום לחבורה גם סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל באל על ב-15 השנים האחרונות, ראובן וירובניק, זאת לאחר הודעה שהעביר לשקדי.

כידוע, מצעד העוזבים את החברה מתנהל על רקע מתיחות נוספות וגואה בין ועד העובדים והטייסים להנהלה שאף עלה אתמול מדרגה עם פניית נציגי הועד להסתדרות בבקשה להכריז על סכסוך עבודה ושיבוש מספר טיסות על ידי ועד העובדים כאקט מחאתי המבטא את זעמם אל מול ממוני החברה.

וירובניק אשר החל את דרכו באל על לפני כ-44 שנים במסגרת מספר תפקידים בחטיבת התחזוקה של החברה. בהמשך דרכו שימש במספר תפקידים בשירותי ההדרכה, מנהל שירותי הרווחה, מנהל מנהל משאבי אנוש, ראש אגף משאבי אנוש, ראש אגף מנהל ובחמש עשרה השנים האחרונות כסמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל.

במכתב פרידה לעובדים כתב וירובניק לעמיתיו באל על כי "זהו סיום פרק משמעותי בחיי אשר החל לפני 44 שנים עם תחילת עבודתי בחברת אל על. גדלתי והתפתחתי בחברה הזו ובה זכיתי לעבוד עם אנשים נפלאים אשר יחד עימם הצלחנו לקדם ולפתח את החברה ולהגיע להישגים רבים במגוון תחומים מרתקים עליהם הייתי אחראי וביניהם עריכת הסכמי עבודה המאפשרים לכל הצדדים התנהלות הוגנת וראויה".

גם מנכ"ל אל על היוצא, אליעזר שקדי שיגר איגרת לעובדי החברה בה סיפר על היותו של "ראובן כחלק אשר ליווה את הפרטת החברה וסייע בכל השנים לשמור על יחסי עבודה תקינים בחברה, הוביל את מערכת יחסי העבודה הקיבוצית בחברה, פעל רבות לפיתוח רווחת העובדים, דאג לתשתיות התפעוליות בתחומי הבינוי, הנכסים והתחבורה אשר מאפשרות פעילות עסקית מקצועית, פיתח את הכשרת העובדים וההדרכה וביצע פעולות רבות נוספות לקידומה של חברת אל על ואנשיה.

בכל אותן שנים, ידע ראובן לשמור על קשרים בינאישיים מצוינים עם אנשי החברה, פורשיה והן עם הסביבה והקהילה להם תרם רבות. אני מוקיר ומעריך את העשייה הרבה והמשמעותית של ראובן במשך כל שנות כהונתו, במהלכן השקיע לילות כימים בקידום מטרות החברה ואנשיה".

כעת באל על יחפשו אחר מחליף בתקווה שזה יצליח להיכנס לנעליו של וירובניק. על כל פנים האחרון יסיים את תפקידו באופן רשמי בעוד כחודשיים וחצי (30/4) ולאחר שישלים חפיפה מסודרת למחליפו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: