תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

אל על: המגעים עם סבן נמשכים

בצל עיצומי הטייסים ממשיכים בחברת התעופה הלאומית בנסיונות להגיע להבנות עם איש העסקים. נכון לשעה זו נדמה כי סבן הינו המועמד הרציני ביותר לרכישת אל על. גורם בחברה: "חייבים לעשות מעשה עם עיצומי הטייסים. צריך להבהיר להם שהם לא בעלי הבית" פורסם לו"ז הקיץ של החברה

| |

האם איש העסקים חיים סבן בדרך לרכישת אל על? על פי גורמים בחברה ממשיך להתנהל משא ומתן אינטנסיבי, אולם במקביל זה יודע עליות וירידות כאשר האחרון מציב מספר דרישות בטרם יעניק אור ירוק לכניסתו לחברה.

המיליארדר הישראלי/אמריקאי כבר ערך בדיקות כלכליות ומקיפות סביב החברה ולמעשה אחד הסיבות המונעות ממנו בשלב זה לחתום על הסכם רשמי טמונה בסוגיית הסכמי העבודה באל על. יחד עם זאת, גורמים המצוים בסוד העניינים בחברה, מגדירים את ההצעה והמשא ומתן עם סבן כרציני ביותר. לטענתם, במידה ותתרחש מכירה, סביר להניח כי היא תיעשה בכיוונו של סבן ולא עם גורמים אחרים".

במקביל למשא ומתן המתנהל עם סבן ממשיכים טייסי החברה לנהל קרקס אל מול ההנהלה. כפי שפורסם ב-"פספורטניוז" עקב "מחלת הפתע" שתקפה לכאורה את הטייסים, נאלצו באל על לבטל ביום שישי האחרון את הטיסות למומבאי ומרסיי. מדובר כאמור באירוע נוסף מתוך שרשרת הפתעות והודעות של הרגע האחרון עימם נאלצים להתמודד בחברה בעל כורחם הגורמים לנזק כלכלי ותדמיתי משמעותי.

גורם באל על התייחס לנושא וציין כי "בסוף לא תהיה ברירה. ההנהלה תהיה חייבת לעשות מעשה חד צדדי כדי להבהיר לטייסים שהם עדיין לא בעלי הבית בחברה".

עם הפנים לעונה הבאה: פורסם לו"ז הקיץ של אל על

במקביל פירסמה החברה עדכונים באשר ללוח הזמנים עבור טיסותיה בעונת הקיץ הקרובה. לצד הפעלת ארבעה מטוסים חדשים מסוג 737-900ER תגביר אל על את תדירות הטיסות למספר יעדים באירופה וביניהם ברצלונה, מינכן, וינה, ורשה, אתונה, בריסל, מרסיי, ז'נבה, סופיה ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: