אא

איבריה מציגה: שירות מיוחד לנוסעים שכחנים

חברת התעופה הספרדית השיקה לאחרונה שירות לאיתור חפצים שנשכחו במטוסים או בטרקליניה בשדה התעופה. המטרה: מניעת עוגמת נפש מצד הנוסעים. כן רכשה מטוס נוסף מדגם ה-A-330

| |

שכחתם את המזוודה על המטוס או בטרקלין האח"מים? חברת התעופה הספרדית איבריה השיקה לאחרונה שירות חדשני לאיתור חפצים שנשכחו בנמלי התעופה או על מפתן המטוס, זאת במטרה מוצהרת למנוע מקרי עוגמת נפש ולחץ מיותר מצד הנוסעים.

על פי קונספט השירות החדיש יוכלו מעתה נוסעי איבריה לבצע בירור לגבי איתור חפצים אשר נשכחו על ידם במטוסים או בטרקליני האח"מים של החברה. תמונות של החפצים שנמצאו מפורסמות באתר תחת הלשוניות "Assistance" ו-"Lost and found". על הנוסעים יהיה להזין את שמותיהם ולספק את מספר הטיסה של איבריה בכדי לגשת לתמונות. לאחר הליך זיהוי החפצים, הם יהיו רשאים לבקש שאלו יישלחו אליהם באמצעות שירות שליחים.

בחברה מציינים כי השירות נולד בעקבות שורה רחבה של מוצרים וחפצים הנשכחים במטוסיה או בטרקלינים השונים מדי השנה הנאמדים בכמות של כ-12 אלף חפצים עזובים. כן ממשיכה איבריה בשדרוג מחלקת השירות במטוסי האיירבוס מדגם A-340-600 לצד רכישת מטוס שישי מדגם A-330 שהצטרף לאחרונה לצי החברה.

מטוסי החברה החדשים פועלים בקווים למיאמי (2 טיסות יומיות), שיקגו (טיסה יומית), ניו יורק (3 טיסות שבועיות) ולואנדה שבאוגנדה(2 טיסות יומיות). סך הכול טסה איבריה כיום ל-90 יעדים ב-36 מדינות שונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: