אא

מהפכת התחזוקה: ישראייר תתחזק מטוסיה בעזרת לופטהנזה

ישראייר מתכוונת להקים מערך תחזוקה עצמאי, שיספק בעתיד גם שירותי תחזוקה לחברות הלואו קוסט המגיעות לישראל

| |
דרמה ומהפכה בתחזוקת מטוסי ישראייר. לאחר כשנה של מגעים וקבלת כל האישורים, חברת ישראייר עוזבת את חברת אל על, שהחל מהשבת הקרובה לא תתחזק יותר את מטוסיה.

ישראייר עוברת לתחזוקה עצמית בשיתוף פעולה של חברת לופטהנזה טכניק, שקיבלה את כל האישורים לאחר מבחנים שעברו אנשיה בישראל. לופטהנזה תחזיק כעת באופן קבוע מספר אנשי צוות תחזוקה בארץ, שיסייעו לאנשי ישראייר בתחזוק המטוסים.

מבחינת ישראייר יש למהפכה מספר יתרונות, מלבד חסכון כספי גדול. לקבוצת לופטהנזה  כ 620 מטוסים ברחבי העולם, כך שהזמינות לחלקי חילוף הרבה יותר גדולה, מה עוד שהיא מפעילה מטוסי איירבס, המופעלים גם בשרות לופטהנזה.

מבחינת ישראייר הכוונה היא שתוך שנה אנשי הצוות שלה יוכלו לתת מענה תחזוקה לחברות לואו קוסט נוספות שיגיעו לישראל, וכך תזכה החברה להיכנס לתחום פעילות נוסף, תחזוקת מטוסים, תחום בו לא עסקה עד עתה.

ראוי לציין כי את המהלך הדרמטי הוביל מנכ"ל קבוצת ישראייר, אורי סירקיס, שעבד ושקד על הנושא במרוצת השנה האחרונה.

בהתייחס להסכם התחזוקה עם לופטהנזה אומר סירקיס: "השותפות האסטרטגית עם המחלקה הטכנית של לופטהנזה היא אות כבוד לישראייר, הזוכה לשותפות עסקית עם מותג בינלאומי חזק ואדיר כלופטהנזה. שיתוף הפעולה עם המחלקה הטכנית של לופטהנזה יאפשר לישראייר להקים מערך תחזוקה עצמאי ורווחי, שיספק לנו אפשרות לתת שירותי תחזוקה לחברות לואו קוסט שתטוסנה לישראל במסגרת הסכם השמיים הפתוחים".

וולפגאנג ויינל, סגן נשיא לשיווק ומכירות של המחלקה הטכנית של לופטהנזה, ציין: "אנחנו שמחים שישראייר נותנת בנו אמון ומאפשרת לנו להיות חברת התחזוקה הזרה הראשונה בעלת הגישה לשוק הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: