אא

שכרו של מימון באל על , 97,500 שקל בחודש

מנכ"ל אל על החדש יהיה זכאי בנוסף למענק שנתי של 2% מהרווח השנתי ולא יותר מסך של 3 מיליון שקל , אסיפת בעלי המניות תתכנס בתחילת אפריל כדי לאשר את ההסכם

| |

אחרי אליעזר שקדי, בחברת אל על למדו מהמענקים השמנים שזכה להם המנכ"ל היוצא בגין הבונוסים שקיבל מן החברה לאור ההסכם שלו, ובחוזה של המנכ"ל הנכנס דוד מימון יש הגבלה על סכומים אלה.האסיפה הכללית של אל על אמורה לאשר את החוזה של מימון בתחילת חודש אפריל.

המנכ"ל החדש יזכה לשכר חודשי של 97,500 שקל לחודש ויהיה זכאי לקבל 2% מהרווח השנתי של החברה, ולא יותר מסך של 3 מיליון שקל. יש לציין כי עלות שכרו השנתי של מימון בשנת 2012 הסתכמה לסך של 1.213 מיליון שקל, כך שאל על משדרגת אותו בעיקר בעניין הרווחים השנתיים אם יהיו לחברה במהלך היותו כמנכ"ל, בנוסף  מימון יהיה  זכאי לרכב מקבוצת רישוי 6.

ועדת התגמול של אל על מציינת בנימוקים שלה כי :" בוצעה השוואה על פי חוות דעת של יועץ חיצוני של תנאי הכהונה וההעסקה של המנכ"ל ביחס לתנאי ההעסקה של המנכ"ל היוצא של החברה, אליעזר שקדי, וכן ביחס לתנאי ההעסקה של מנכ"לים בחברות בסדר גודל דומה לזה של החברה ונמצא כי תנאי הכהונה וההעסקה של המנכ"ל הינם סבירים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: