אא

ישראייר מתרחבת: חונכת קו חדש לגרמניה

חברת התעופה הודיעה על התחלת שיווק קו טיסות חדש בין תל אביב לשדה התעופה ממינהגן המרוחק כ-100 קילומטרים ממינכן. טיסת הבכורה תצא בסוף מאי. סמנכ"ל השיווק של ישראייר, דורי שושן: "חלק מחזון החברה להתרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הבינלאומיים"

| |

חברת התעופה הישראלית הודיעה היום (רביעי) על השקת קו טיסות חדש לשדה התעופה ממינהגן שבקרבת מינכן, גרמניה. 

טיסת הבכורה מישראל אל היעד תצא בסוף חודש מאי הקרוב (30/5) ותפעל לאחר מכן בתדירות של אחת לשבוע בימי שישי בבוקר ובמחיר חבילת "טוס וסע" במחירים של החל מ-444 דולר לאדם.

גורמים בישראייר מציינים כי מיקומו של השדה באזור מערב מינכן ובמרחק של כ-100 קילומטרים ממרכז העיר, מהוות אפשרות ייעודית לתכנון נופשים בטיולים מאורגנים או חבילות לנוסע העצמאי עבור אזורים נחשקים כמו היער השחור, שטוטגרט, ציריך ומינכן.

סמנכ"ל השיווק של ישראייר, דורי שושן, התייחס להשקת קו הטיסות החדש וציין כי "זהו שדה "בוטיק" שאינו עמוס מדי, נוח לנוסעים וכולל חנויות דיוטי פרי, מזון, חברות השכרת רכב ושירותים נוספים. אנו צופים כי חנוכת הקו החדש ובמחיר נוח תעלה משמעותית את מספר הנוסעים הישראלים במסגרת חבילות הנופש והטיולים המאורגנים שלנו. התוכנית לחנוכת הקו הינו מהלך העולה בקנה אחד עם חזון ישראייר  השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הבינלאומיים של החברה".


ישראייר. קו חדש לגרמניה. צילום: מוני שפיר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: