אא

כצפוי: דבורה ברוכשטיין חזרה לשמש כמנכ"לית רויאל ג'ורדניאן בישראל

חרף ההודעה כי לא תהווה חלק מהנציגות החדשה, אשת התעופה הוותיקה המוערכת חוזרת לנהל את הנציגות אשר עמדה בראשה במשך 18 שנים. ברוכשטיין בתגובה: "עומדים בפנינו אתגרים ויעדים חדשים לקהל הישראלי"

| |

שב הסדר על כנו ברויאל ג'ורדניאן. לאחר המהפכה באי.די.בי תיירות במסגרתה איבדה הקבוצה את נציגות חברת התעופה הירדנית, רויאל ג'ורדניאן בישראל וההודעה על הפסקת תפקודה של דבורה ברוכשטיין כמנכ"לית הנציגות הישראלית של החברה, הודיעה היום "רום תעופה" המחזיקה בשליטה בנציגות, על חזרתה לתפקיד בו שימשה מזה 18 שנים.

כזכור בחברת "רום תעופה" הודיעו כי ברוכשטיין לא תהווה חלק מהנציגות החדשה וכי לא תגיע לחברה, אולם בסופו של יום וכפי שמפורסם היום ברוכשטיין אשר הובילה את הנציגות בישראל להישגים רבים והפכה את החברה למבוקשת על ידי הציבור הישראלי, זכתה לשוב לכיסא המוכר לה. 

בין הישגיה המרכזיים של ברוכשטיין במרוצת השנים במסגרתה תפקידה ניתן למנות פיתוח דרך זולה וקצרה ליעדי המזרח הרחוק, כגון: בנגקוק, מומבאי וסרילנקה.

ברוכשטיין הגיבה על חזרתה לתפקיד וסיפרה כי "אני שמחה על המינוי החדש כמנכ"לית הנציגות החדשה תחת "רום תעופה". עומדים בפנינו אתגרים ויעדים חדשים לקהל הישראלי. בשנה הקרובה ננסה להגביר את פעילותינו בישראל. כן נוסיף מטוסים חדשים, כגון הדרימליינר 787 ואנו מצפים להציע לשוק מושבים בחברת תעופה מהטובות ביותר במחירים תחרותיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: