אא

חשש לגורל מטוס של חברת מלזיה איירליינס ובו 239 נוסעים ואנשי צוות

המטוס מסוג בואינג 777, המריא משדה התעופה של קואלה למפור בדרכו לבייג'ין וכשעתיים לאחר המראתו אבד עימו הקשר. אזרחי איטליה ואוסטריה, שהופיעו ברשימת הנוסעים, כלל לא היו על הטיסה ודרכוניהם נגנבו

חשש כבד לגורל 239 נוסעים שהיו על סיפונו של מטוס מסוג בואינג 777 של חברת התעופה מלזיה איירליינס.

המטוס המריא מנמל התעופה של קואלה למפור שבמלזיה והיה בדרכו לבייג'ין. שעתיים לאחר המראתו נותק עימו הקשר.

דובר חברת התעופה המלזית מסר לתקשורת שעל סיפון המטוס היו 227 נוסעים מ-14 לאומים ועוד 12 אנשי צוות. בין הנוסעים במטוס 154 סינים וטייוואנים כולל תינוק אחד, 38 נוסעים מלזים, 7 אינדונזים, 6 אוסטרלים, 5 הודים, 4 צרפתים, 3 אמריקאים כולל תינוק, 2 ניו זילנדים, 2 אוקראינים, 2 קנדים, וכן נוסע/ת מרוסיה, איטליה, הולנד ואוסטריה.

קפטן המטוס היה מלזי בן 53, שעובד בחברת התעופה משנת 1981 עם ותק של מעל 18 אלף שעות טיסה. הסגן, גם הוא מלזי, בן 27, עובד בחברה משנת 2007 עם ותק של מעל 2,700 שעות טיסה.

הטיסה, MH370, הופעלה בקוד שייר עם דרום סין איירליינס.

החשש הכבד כעת כי המטוס התרסק לים בוויאטנם ושלטונות סין החלו כבר בחיפושים אחריו . חברת התעופה המלזית נחשבת לחברה אמינה וותיקה בעולם התעופה .

מחברת התעופה נמסר כי לא התקבלו מהמטוס שום אותות חירום או הודעות מצוקה. הנסיונות לאיתור המטוס בהתבסס על המיקום האחרון הידוע שלו.

צוותי חיפוש ממלזיה, סינגפור וויאטנם פועלים לאיתור המטוס באוויר ובים. צוותי החיפוש האוויריים הפסיקו את החיפושים עם רדת הלילה והם יחודשו בבוקר, בעוד הצוותים הימיים ימשיכו בחיפושים גם בלילה.

על פי פרסומים בתקשורת הזרה משרדי החוץ של איטליה ושל אוסטריה טענו היום כי אזרחים מארצם, שהיו ברשימת הטסים, כלל לא עלו על המטוס וכי דרכוניהם נגנבו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: