אא

יש כבוד: הישג מרשים לדלתא אירליינס

חברת התעופה האמריקנית נבחרה בפעם השלישית ברציפות על ידי המגזין "פורצ'ן" כאחת מ-50 החברות האהודות בעולם וכאהודה ביותר לשנת 2014. מנכ"ל החברה, ריצ'רד אנדרסון: "עובדתי דלתא עמלו קשה במהלך השנים כדי להוביל את דרכה של החברה לפסגה"

| |

הישג לחברת "דלתא איירליינס". המגזין העסקי "פורצ'ן" בחר בחברת התעופה האמריקנית כאחת מ-50 החברות האהודות בשוק העולמי וכאהודה בעולם לשנת 2014. 

על פי תוצאות המשאל השנתי שקיים המגזין לגבי 50 החברות המובילות בעולם תוך התבססות על תשובותיהם של מנהלים בכירים וחברי מועצות מנהלים המדרגים חברות בתחום אחריותם לפי קריטריונים מקצועיים, כגון: חדשנות, איתנות פיננסית, אחריות חברתית, איכות המוצר ושירותיות.

"עובדי דלתא עמלו קשה במהלך השנים האחרונות כדי להוביל את דרכה של החברה לפסגה", מסר מנכ"ל החברה, ריצ'רד אנדרסון בהודעה לתקשורת המקומית בארה"ב. "ההשקעות בנמלי התעופה בניו יורק, לוס אנג'לס, סיאטל ואטלנטה, חיזוק השותפות עם חברת התעופה "וירג'ין", עתפעול בית זיקוק עצמאי של דלתא המביא לחיסכון עצום בהוצאות ושינוי בצי המטוסים שבא לידי ביטוי בהפחתה של 50 ממספר המטוסים בני 50 מושבים, כל אלו הביאו אותנו למקום אליו הגענו".

החברה המטיסה בממוצע מדי שנה סדר גודל של כ-165 מיליון נוסעים, בעלת צי של כ-700 מטוסים וכזו העסיקה מצבת עובדים של כ-80 אלף עובדים, זוכה בתואר הנחשק זו השנה השלישית בארבע השנים האחרונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: