אא

ישראייר משיקה קו טיסות למדריד

חברת התעופה תחנוך בחודש יוני הקרוב קו טיסות חדש לבירת ספרד. יפעל במתכונת של שתי טיסות שבועיות בימי ראשון וחמישי. סמנכ"ל השיווק בישראייר, דורי שושן: "היעד יהווה נדבך נוסף לתנופת החברה". המחיר: החל מ-499 דולר

| |

ישראייר מתרחבת. חברת התעופה הישראלית מודיעה השבוע על הוספת מדריד כיעד חדש לשורת הטיסות אותן היא מציעה. קו הטיסות החדש אשר ייחנך לראשונה ב-15 לחודש יוני הקרוב יפעל במתכונת של שתי טיסות שבועיות (ימי ראשון וחמישי) ועתיד לטענת גורמים בחברה להוביל לעלייה בכמות הנוסעים עימה.

בנוסף מציינים בישראייר את היותה של מדריד, בירת ספרד כעיר ייעודית לחובבי אמנות המספקת מגוון רחב של מוזיאונים וגלריות, כמו גם לחובבי הספורט, הבילויים והקולינריה.

סמנכ"ל השיווק של ישראייר, דורי שושן, התייחס להפעלת קו הטיסות החדש וציין כי "כחלק מתפיסה אסטרטגית ממקדת החברה את פעילותה בחודשי הקיץ בפיתוח פעילות הפנאי ביעדי אירופה לטיולי משפחות בספרד, גרמניה, איטליה ומדינות נוספות לצד מגוון מוצרי תיירות כמו חבילות טוס וסע, חבילות תיור הכוללות שהייה במלונות וטיולים מאורגנים".

עוד הוסיף שושן בהתייחס למשמעות השקת היעד החדש והצהיר: "היעד מתווסף לתמהיל רחב במיוחד של יעדי טיסות ישראייר לעונת התיירות והוא יהווה נדבך נוסף לתנופתה של החברה".

ומה לגבי המחיר? על מנת ליהנות משירותי הקו החדש של החברה תיאלצו להיפרד מסכום של החל מ-499 דולר.


מדריד. ישראייר משיקה יעד חדש ואטרקטיבי לציבור הנוסעים הישראלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: