שקדי עוזב את אל על עם רווח של 25.442 מיליון דולר בשנת 2013
לעומת הפסד של 17.953 מיליון דולר בשנת 2012. המנכ"ל הפורש עוזב את החברה עם מאזן מעולה. הרווח הגולמי 348.853 מיליון דולר. הפער המשמעותי הוא בהוצאות המימון 0.8 מיליון דולר לעומת הוצאה של 37 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד
|
אליעזר שקדי, המסיים היום (רביעי) את כהנותו כמנכ"ל חברת אל על, יכול לעזוב את החברה עם חיוך, כאשר החברה מפרסמת הבוקר את המאזן לשנת 2013 אותה היא סיימה עם רווח של 25.442 מיליון דולר לעומת הפסד של 17.953 מיליון דולר בשנת 2012. זהו שיפור דרמטי של 43.4 מיליון דולר.
הכנסות החברה מהפעלה צמחו בכ-4.3% לסך של 2.103,020 מיליארד דולר. הרווח הגולמי הסתכם לסך של 348,853 מיליון דולר.
הפער המשמעותי הסתכם בהוצאות המימון של 0.8 מיליון דולר לעומת סך של 37 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת בשנת 2013 הסתכם בכ-185.3 מיליון דולר לעומת כ-78.3 מיליון דולר בשנת 2012 , גידול של 137%.
ה-EBITDA לשנת 2013 הסתכם בכ-141.9 מיליון דולר, ושיעורו מהמחזור הסתכם בכ-6.7% לעומת 121.7 מיליון דולר, ושיעור של 6% מהמחזור בשנת 2012.
המכירות באמצעות האינטרנט גדלו בכ-19% . שיעור התפוסה בטיסות החברה עלה והסתכם בכ-82.9% לעומת 82.5% בשנת 2012. נתח השוק של החברה לשנת 2013 הסתכם לכ-32.5% לעומת כ-33.6% בתקופה המקבילה.
ברבעון הרביעי של השנה החברה הפסידה כ-3.7 מיליון דולר לעומת כ-26.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון זה הסתכמו לסך של 499 מיליון דולר לעומת 463.9 מיליון דולר אשתקד.
לפי הדוח חברת איירתור סיימה את שנת 2013 עם רווח של 211 אלף דולר, חברת קווי חופשה סיימה את שנת 2012 עם רווח של 383 אלף דולר.
המנכ"ל שקדי סיים את שנת 2013 עם עלות שכר של 5.839,730 מיליון שקל, מתוכם שכר של 2.216 מיליון שקל ומענק של 3.623,309 מיליון שקל. אחריו סמנכ"ל הכספים ניסים מלכי שגם עוזב את החברה, ועלות שכרו הסתכמה בכ-1.390,545 מיליון שקל. שלישי הוא בנימין ליבנה סמנכ"ל המבצעים שעלות שכרו הסתכמה לסך של 1.380,335 מיליון שקל, אחריו, ראובן וירובניק סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל שגם עוזב והרוויח סך של 1.350,061 מיליון שקל, ואחריהם, המנכ"ל החדש דוד מימון שהרוויח בשנת 2013 סך של 1.345,230 מיליון שקל.
אליעזר שקדי מגיב על הדוח הכספי
הכנסות החברה מהפעלה צמחו בכ-4.3% לסך של 2.103,020 מיליארד דולר. הרווח הגולמי הסתכם לסך של 348,853 מיליון דולר.
הפער המשמעותי הסתכם בהוצאות המימון של 0.8 מיליון דולר לעומת סך של 37 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת בשנת 2013 הסתכם בכ-185.3 מיליון דולר לעומת כ-78.3 מיליון דולר בשנת 2012 , גידול של 137%.
ה-EBITDA לשנת 2013 הסתכם בכ-141.9 מיליון דולר, ושיעורו מהמחזור הסתכם בכ-6.7% לעומת 121.7 מיליון דולר, ושיעור של 6% מהמחזור בשנת 2012.
המכירות באמצעות האינטרנט גדלו בכ-19% . שיעור התפוסה בטיסות החברה עלה והסתכם בכ-82.9% לעומת 82.5% בשנת 2012. נתח השוק של החברה לשנת 2013 הסתכם לכ-32.5% לעומת כ-33.6% בתקופה המקבילה.
ברבעון הרביעי של השנה החברה הפסידה כ-3.7 מיליון דולר לעומת כ-26.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון זה הסתכמו לסך של 499 מיליון דולר לעומת 463.9 מיליון דולר אשתקד.
לפי הדוח חברת איירתור סיימה את שנת 2013 עם רווח של 211 אלף דולר, חברת קווי חופשה סיימה את שנת 2012 עם רווח של 383 אלף דולר.
המנכ"ל שקדי סיים את שנת 2013 עם עלות שכר של 5.839,730 מיליון שקל, מתוכם שכר של 2.216 מיליון שקל ומענק של 3.623,309 מיליון שקל. אחריו סמנכ"ל הכספים ניסים מלכי שגם עוזב את החברה, ועלות שכרו הסתכמה בכ-1.390,545 מיליון שקל. שלישי הוא בנימין ליבנה סמנכ"ל המבצעים שעלות שכרו הסתכמה לסך של 1.380,335 מיליון שקל, אחריו, ראובן וירובניק סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל שגם עוזב והרוויח סך של 1.350,061 מיליון שקל, ואחריהם, המנכ"ל החדש דוד מימון שהרוויח בשנת 2013 סך של 1.345,230 מיליון שקל.
אליעזר שקדי מגיב על הדוח הכספי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}