אא

תודות לטכנולוגיה: יונייטד איירליינס צפויה לחסוך מיליארד דולר עד 2017

חברת התעופה האמריקנית עשתה מיני היסטוריה כשציידה לאחרונה את מטוס הבואינג 737-800 שברשותה בטכנולוגיית כנפונים חדשים. המשמעות: צפי לחיסכון של כ-200 מיליון דולר בשנה

| |

יונייטד איירליינס ידועה כאחת מחברות התעופה המובילות בשוק העולמי. לאחרונה קיבלה ההנחה הזו גושפנקא נוספת, הפעם מזווית הקדמה והטכנולוגיה. המאורע: השקת טכנולוגיית כנפונים מתקדמת המפחיתה באופן ניכר את צריכת הדלק ומובילה לתחזית חיסכון של כ-200 מיליון דולר בשנה עבור החברה.

לפני כחודש זכה מטוס החברה מדגם בואינג 737-800 שיצא מנמל יוסטון לכיוון לוס אנג'לס להפוך לחלוץ הטכנולוגיה החדישה, זאת לאחר שבתחילת פברואר האחרון התקבל אישור רשויות התעופה האמריקניות לשימוש בכנפונים הייחודיים.

בחברה מציינים כי העיצוב החדש של הכנפונים מקטין משמעותית את כוח ההתנגדות המופעל על המטוס לעומת התצורה הבסיסית הנהוגה כיום וזאת באמצעות החלפת כיפת האלומיניום של קצה הכנפון בכיפת קצה אווירודינאמית לצד הוספה של גחון חדש בעל קצה מסוג "Scimitar" המביא לצמצום של עד 2% מצריכת הדלק במטוס.

בשלב זה הותקנה הטכנולוגיה המתקדמת בלמעלה מ-350 מטוסי החברה הצפויות לחסוך לחברה סכום שיא של יותר מ-246 מיליון ליטר של דלק בכל שנה המקבילים ליותר מ-645 אלף טון פחמן דו חמצני ולעלויות דלק סילוני בהיקף 200 מיליון דולר בשנה. החיסכון שיתקבל מהשימוש צפוי לתרום ליוזמת החיסכון בחברה המעוניינת לקצץ כמיליארד דולר מעלויות הדלק שלה עד 2017.

"אנו גאים להפוך לחברת התעופה הראשונה בעולם שטסה עם טכנולוגיית כנפונים ייחודית זו, המקצצת את צריכת הדלק ובאותו זמן גם מצמצמת את פליטות הפחמן", ציין רון באור, סגן הנשיא לענייני צי המטוסים ביונייטד איירליינס והוסיף. "אנחנו מעריכים את המחויבות של APB לפיתוח טכנולוגיות חוסכות דלק ומצפים להשיג חיסכון רציני הודות לניצול המשופר של הדלק".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: