אא

מחוברים גם באוויר: דלתא תאפשר גלישה אלחוטית בזמן הטיסה

חברת התעופה האמריקנית תשיק החל מסוף השבוע שירות גלישה אלחוטית (WI-FI) בטיסות המחברות בין נתב"ג לנמל התעופה JFK שבניו-יורק. עלות השימוש בשירות לאורך הטיסה: החל מ-14 דולר

|| ||

בשורה משמעותית עבור הנוסעים לניו יורק. חברת התעופה האמריקנית "דלתא איירליינס" הודיעה על שירות חדש עבור הנוסעים בקו המחבר בין תל-אביב (נתב"ג) לניו יורק (נמל JFK), לפיו החל מסוף השבוע הקרוב יתאפשרו שירותי גלישה אלחוטית (Wi-Fi) בטיסותיה. 

ומה באשר למחיר? לקוחות דלתא יוכלו ליהנות מהשירות החדש בתמורה לסכום של 14 דולר עבור שעת גלישה במחשבים ניידים וב-8 דולר ממכשירים סלולריים. עלות גלישה לכל אורך שלבי הטיסה תיאלץ מהנוסעים להיפרד מסכום של 24.95 דולר למחשבים ניידים ו-14.95 דולר למכשירים סלולריים.

בשלב זה יוצע השירות ב-3 מתוך 16 מטוסי החבר מדגם בואינג 747-400, כאשר עד סוף חודש מאי, הצפי הוא כי יותקן השירות בכל מטוסי דלתא. כן יש לציין כי בחמש השנים האחרונות מספקת דלתא גלישה אלחוטית (Wi-Fi) לנוסעיה בטיסות פנימיות בתוך ארה"ב.

מי שהואילה להתייחס להשקת השירות החדש בקו החברה בין תל-אביב לניו יורק הייתה, אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירלינס ישראל שמסרה: "נוסעינו מעוניינים להישאר יצרניים במהלך הטיסה ועובדה זו לא משתנה גם כשהם טסים מחוץ לגבולות ישראל".

הרשקוביץ המשיכה לפרוס את משנתה בנושא וסיפרה כי "הרחבת שירותי ה-Wi-Fi של דלתא לטיסות הבינלאומיות מהווה יתרון נוסף, שצמח מההשקעות אותן מבצעת החברה לשיפור חווית הטיסה".

דלתא. מוסיפה אפשרות לגלישה אלחוטית גם בקו לישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: