אא

עקב שביתה בגרמניה: לופטהנזה מבטלת טיסות מנתב"ג

חברת התעופה הגרמנית הודיעה כי בשל שביתת האיגוד המקצועי צפוים מחר (חמישי) שיבושים בפעילות הקווים לפרנקפורט, מינכן, דיסלדורף וקלן. הנהלת החברה: "מצטערים על אי הנעימות". שיבושים גם באל על

טסים לגרמניה? כדאי שתחשבו שוב. במידה ולא תתרחשנה הפתעות מיוחדות, צפוי מחר (חמישי) האיגוד המקצועי הגרמני (VER.DI) לגרום לשיבושים בנמלי התעופה השונים במדינה, ביניהם בערים המרכזיות פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף וקלן. השביתה נכון לשעה זו צפויה להתרחש בין השעות 06:00-14:00.

אחת מהחברות שאמורה להינזק כתוצאה מהשביתה היא חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה שהודיעה בשעות האחרונות על ביטול טיסות למינכן (LH688, LH699) ופרנקפורט (LH686, LH691). גם חברת אל על הודיעה על עיכוב של ארבע וחצי שעות בטיסה מספר 357 לפרנקפורט (תמריא מחר ב-10:45 במקום 06:10).

הנהלת לופטהנזה פירסמה הודעה רשמית בנושא השביתה וציינה כי: "צוותי החברה עושים כל שביכולתם על מנת למזער את השפעת השביתה על נוסעינו. עם זאת, אנו מבקשים מנוסעי טיסות לופטהנזה המבוטלות ליצור קשר עם סוכני הנסיעות או מרכז השירות של החברה. חשוב להבהיר כי אין צורך להגיע לעמדת הרישום של לופטהנזה בנתב"ג".

עוד מסרה החברה בהודעה התנצלות לציבור הנוסעים שצפוי להיפגע כתוצאה מהשביתה המדוברת. "אנו מצטערים על כל אי הנעימות שנגרמת ותיגרם ללקוחותינו עקב שביתת ה-VER.DI".


מינכן. שיבושים בלוח הטיסות 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: