אא

אל על: טיסת הלואו קוסט הראשונה המריאה לברלין

טיסת הבכורה של מותג הלואו קוסט החדש "UP" של אל על המריאה לברלין. כ-180 אלף קטעי טיסה נמכרו עד כה בחברה לחמשת היעדים המוזלים: פראג, קייב, ברלין, בודפשט ולרנקה. מנכ"ל אל על, דוד מימון: "הצרכן הישראלי מצביע ברגליים"

| |

דרך חדשה באל על. חברת התעופה הישראלית השיקה הבוקר (ראשון) את טיסת הבכורה של מותג הלואו קוסט החדש "UP" לברלין. על מטוס הבואינג 737-800 שזכה לכבוד לטיסת הסיפתח במסגרת המותג, אמון היה צוות טיסה מיומן בראשות הקברניט חובב בן דוד, מנהל צי 737 באל על ולצידו קצין ראשון, יזהר קציר.

בכך מצטרפת אל על החל מהיום לחברות לואו קוסט הפועלות מנתב"ג כדוגמת איזי ג'ט ו-וויז אייר ומאפשרת חבילות טיסה לחמישה יעדים מוזלים הכוללים לצד ברלין, גם את בודפשט (שני היעדים עד 12 טיסות שבועיות), פראג, קייב (שני היעדים עד 11 טיסות שבועיות) ולרנקה (עד 6 טיסות שבועיות).

 
מנכ"ל אל על, דוד מימון עם צוות טיסת הבכורה של מותג "UP" לברלין. "בשורה של התחדשות". צילום: סיון פרג'

מנכ"ל אל על הטרי, דוד מימון, התייחס להשקת המותג והצהיר בגאון כי "טיסות UP שהחלו לפעול היום מביאות בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של הצרכנים. בכך אנחנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך מתן קשב למגוון העדפותיו של הלקוח".

מימון התייחס גם לביקוש העולה לטיסות המותג המוזל והכריז על היותו של "הצרכן הישראלי מצביע ברגליים. בחודשים הראשונים מכרנו כבר 180 אלף קטעי טיסה, מרשים בכל קנה מידה".


מותג הלואו קוסט "UP". מכירות של 180 אלף קטעי טיסה בחודשים הראשונים. צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: