אא

חושבת בגדול: הזמנת ענק לאייר קנדה

חברת התעופה הלאומית של קנדה הזמינה 61 מטוסי בואינג מדגמי ה-737 החדשים בתוספת אופציה לרכישה עתידית של 30 מטוסים נוספים. עלות העסקה: 6.5 מיליארד דולר

הזמנת עתק לאייר קנדה. חברת התעופה הקנדית ממשיכה להרחיב את אחיזתה בשוק התעופה העולמי. היום (רביעי) דיווחה יצרנית המטוסים בואינג על הזמנה של לא פחות מ-61 מטוסים חדשים עבור החברה אשר עתידים להגדיל באופן ניכר את מצבת מטוסיה צרי הגוף.

ההזמנה שעלותה הכוללת מתומחרת בהיקף של 6.5 מיליארד דולר לפי רשימת המחירים העדכנית, כוללת 33 מטוסי 737MAX-8 ו-28 מטוסי 737MAX-9 של בואינג, בנוסף לאופציה לרכישה עתידית של 30 מטוסים נוספים מדגמים אלו.

איכויותיו של המטוס החדיש מבית בואינג טמונות לפי גורמים בענף התעופה בהיותו חסכוני במיוחד בדלק, שקט בשיעור של כ-40% ממטוסים אחרים הפועלים בשוק וכן בעל שיעור פליטת פחמן דו חמצני נמוך ב-14% מהם.

"אנו גאים בבחירתנו על ידי אייר קנדה שבחרה להגדיל את צי המטוסיה צרי הגוף שלה", התייחס בראד מק'מאלן, סגן נשיא המכירות בצפון אמריקה בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג, לעסקת הרכישה, שעתידה להכניס כאמור לא מעט מזומנים לקופת יצרנית המטוסים האמריקנית והוסיף. "מטוסי ה-737MAX יאפשרו לחברה לחסוך משמעותית בהוצאות הדלק וכן להעניק לנוסעי אייר קנדה חווית טיסה נעימה במיוחד".


אייר קנדה. מרחיבה אחיזתה בענף התעופה העולמי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: