אא

לוט מפתיעה: סיימה את 2013 עם רווח תפעולי של כ-8.5 מיליון דולר

לראשונה מזה חמש שנים הצליחה חברת התעופה הפולנית לסיים את השנה עם רווח תפעולי כלשהוא, זאת בניגוד להערכות המוקדמות שהצביעו על הפסד של למעלה מ-60 מיליון דולר. החברה תמשיך בהוספת קווים ליעדים נוספים ב-2014

| |

לוט מסכמת שנה. חברת התעופה הלאומית של פולין הודיעה היום (רביעי) על סיכום התוצאות הכספיות של שנת 2013 המוכיחות שיפור ניכר ביחס לשנה דאשתקד.

גולת הכותרת מבחינתה של לוט מקורה בנתון לפיו לראשונה מזה חמש שנים הצליחה לסיים החברה את השנה עם רווח תפעולי כלשהוא שהסתכם בסכום כולל של 26 מיליון זלוטי (8.5 מיליון דולר), זאת לעומת ההערכות השליליות של מומחים אשר גרסו כי 2013 תסתיים בהפסד תפעולי של 196 מיליון זלוטי (64 מיליון דולר).

ההסבר לתוצאות המפתיעות מקורן במטוסי הדרימליינר החדישים של החברה אשר נבחר על ידי נוסעי לוט כמטוס המיטבי לטיסות טרנסאטלנטיות וזכה לתפוסות גבוהות בטיסות ליעדים שונים ברחבי העולם (ביניהם: ניו-יורק, שיקגו, בייג'ינג וטורונטו) על פי התוצאות מטיסות במטוסי הדרימליינר של החברה, השיגה לוט במהלך השנה החולפת רווחים בסך 95 מיליון זלוטי (כ-31 מיליון דולר).

באשר ל-2014 גורמים בחברת התעופה ציינו כי כחלק מתוכנית התרחבות שתכלול קווים חדשים ובמקביל המשך חיפוש אחר משקיעים אסטרטגיים נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: