אא

ארקיע משיקה: שירות ביזנס חדש

חברת התעופה הודיעה על השקת מחלקה משודרגת בטיסות הפנים ארציות. סמנכ"ל התפעול בארקיע, עוז ברלוביץ': "החלטנו להרים את הכפפה ולהציע את השירות במחיר בסיסי במטרה להעצים את חווית השירות במטוסים". השירות מופעל כרגע בקו שדה דב-אילת ובעתיד יורחב גם לנתב"ג-אילת

| |

ארקיע משתדרגת. חברת התעופה הישראלית הודיעה על השקת שירות חדש בדמות מחלקה משודרגת בטיסות הפנים ארציות.

עבור המזמינים טיסות בשירות החדש המכונה "ARKIA BUSINESS", תינתן אפשרות להתייצב לצ'ק אין בשדה דב עד 20 דקות לפני הטיסה, לקבל את כרטיס העלייה למטוס בדלפק ייעודי ולזכות בבידוק ביטחוני בדלפקי הצ'ק אין. פינוקים נוספים להם יזכו הנוסעים במחלקה החדשה ייכללו גם הגשת יין, שתיה וארוחה קלה ואף לעיתון יומי. כמו כן יופרדו הנוסעים לישיבה בשורות הראשונות של המטוס באמצעות וילון ממחלקת התיירים.

סמנכ"ל התפעול בארקיע, עוז ברלוביץ' התייחס לשירות החדש והבהיר כי הוא מיועד בעיקר ללקוחות עסקיים המרבים לטוס בקו לאילת ובחזרה לאזור המרכז וציין. "הרעיון להשקת השירות נולד כתוצאה מבקשות שהתקבלו בחברה. יש לנו קהל נוסעים גדול המרבה לטוס על הקו וחשובה לו מהירות הבידוק וההגעה המאוחרת לטיסה".

עוד ציין ברלוביץ' בנושא כי "החלטנו להרים את הכפפה ולהציע את השירות המשודרג במחיר בסיסי כדי להעצים את חווית השירות במטוסים החדישים. אני בטוח שהביקוש לשירות יהיה גדול".

בשלב זה מופעל שירות המחלקה המשודרגת במרבית הטיסות בקו שדה דב - אילת ויורחב בעתיד גם לקו נתב"ג - אילת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: