אא

יאט"א: נמשכת הצמיחה בענף התעופה העולמי

ארגון התעופה הבינלאומי מדווח על עלייה ניכרת בתנועת הנוסעים ברחבי העולם במהלך חודש פברואר האחרון בשיעור של 5.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. גם תפוסת המושבים המשיכה במגמת הצמיחה עם עלייה דומה של למעלה מ-5%. "אנשים מעוניינים לטוס"

ענף התעופה העולמי ממשיך לנסוק מעלה. דו"ח יאט"א הרשמי שהתפרסם היום (חמישי) שופך אור אודות נתונים מעודדים במיוחד עבור הענף. המאורע מקורו בחדשות טובות במיוחד עבור קברניטי הענף אשר מקורן בעלייה ניכרת בשיעור של 5.4% בהיקף תנועת הנוסעים ברחבי העולם במהלך חודש פברואר האחרון, זאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

גם תפוסות המושבים במטוסים זכתה לגידול מרשים משלה בשיעור דומה של 5.2% לעומת חודש פברואר 2013, כאשר בהתייחסות ספציפית יותר כלל האיזורים פרט לאפריקה רשמו נתונים חיוביים ועלייה בכמות התפוסות. 

בהיבט האיזורי נרשמה עלייה בתנועת הנוסעים ביבשת אירופה בשיעור של 5.8% המהווה את הגידול המשמעותי ביותר בהתייחס לתקופה זאת של השנה לעומת החודש המקביל ב-2013. כן תפוסת המושבים הממוצעת האירופית בפברואר הסתכמה ב-77.4%.

על פי נתוני יאט"א הרשמיים, פועלות נכון להיום סך כולל של 240 חברות תעופה המהווים עלייה של 84% לעומת מספר החברות הפעילות בשוק אשתקד. 

"הביקוש הגבוה לטיסות ברחבי העולם הינה פועל יוצא של תהליך הצמיחה כלכלית והביטחון העולה בקרב הצרכנים", מדגיש מנכ"ל יאט"א העולמית, טוני טיילר שהוסיף מצידו כי "הביקוש לטיסות הולך וגובר, כאשר אנשים מעוניינים לטוס יותר ובמקביל מייצרים עוד אפשרויות תעסוקה לעוד עובדים רבים במסגרת הענף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: