אא

עושים את זה בטוח: סרטוני בטיחות הטיסה המובילים בעולם

לרגל סוף השבוע וחופשת הפסח הצפויה להוביל למבול של טיסות מצד 1.2 מיליון אזרחים ישראליים, החלטנו לפרגן לכם במיטב סרטוני הבטיחות של חברות התעופה בשנים האחרונות, כולל זו של חברה שעלתה לאחרונה לכותרות בהקשר שלילי במיוחד. טיסה נעימה

| |

כל מי שטס במהלך חייו זוכר לשמצה את הוראות הבטיחות המתישות. שוב חגורות בטיחות, שוב הסבר מייגע אודות פעילויות החירום בזמן נחיתה חלילה ובעיקר היעדר הקשבה מצד הנוסעים להוראות שעשויות לשמש כמצילות חיים. 

בדיוק לשם כך קיבצנו עבורכם ב-"פספורטניוז" לרגל סוף השבוע מספר חברות תעופה שהחליטו לעשות סוף לאותן הדמיות משעממות מצד צוות הדיילות ולהשקיע לחלופין בסרטוני בטיחות תדמיתיים. TAKE A LOOK.

וירג'ין איירליינס - ארה"ב: הסוד הוא בקצב

חברת התעופה האמריקנית מספקת 4:59 דקות של סרטון מושקע וקצבי במיוחד. התנועות השגורות של חגורות הבטיחות וחליפות ההצלה מתחלפות בין רגע למופע ריקוד כוריאוגרפי עתיר אנרגיות וחיוכים. התוצאה: למעלה מ-9 מיליון צפיות ביוטיוב וחשיפה מוגברת שתותיר אתכם המומים. אזהרה: אם אינכם חובבי מופעי מחזות זמר או כוכב נולד למיניהם, כדאי שתעברו לסרטון הבא.

טורקיש איירליינס

מי שהפכה בשנים האחרונות לאחת מחברות התעופה המובילות בעולם שיחררה ב-2011 סרטון בטיחות בשיתוף כוכבי קבוצת הכדורגל האנגלית, מנצ'סטר יונייטד. אמנם הסרטון עצמו איננו יצירתי דיו, אולם עצם הצפייה בכוכבים כמו רוני או ולנסיה עם מסיכות הצלה וכובעי קברניט היא תמיד עניין משעשע.  

מלזיה איירליינס: האירוניה שבסרטון

אמנם קל להיות חכמים בדיעבד, אולם לאחר פרשת התרסקות המטוס המלזי (כך על פי הערכות מומחים בשוק התעופה), סרטון הבטיחות שלפניכם יקבל פן אחר לגמרי. אמנם מדובר על סרט בטיחות שהופץ ב-2008 על ידי החברה וזכה לעשרות אלפי צפיות בודדות ביוטיוב, אך כאמור עקב הרלבנטיות שלו זוכה למקום ברשימת סרטוני הבטיחות שלנו. עצוב. 

אייר ניו זילנד מציגה: דוגמניות למען הבטיחות שלכם

חיפשתם גימיק על מנת להקשיב להוראות הבטיחות לקראת הטיסה? בחברת התעופה הלאומית של ניו זילנד הוכיחו כי הם קשובים לבקשות הנוסעים והפיצו אשתקד סרטון מושקע מלווה במיטב הדוגמניות המתנוססות על שערי ודפי מגזין האופנה "ספורטס אילוסטרייטד". בשעה שסביר להניח שרוב הנשים ישימו דגש על הבנה כיצד לובשים את חליפת ההצלה או להפנים את האיסורים במהלך הטיסה, הרי שהגברים, טוב נו. ניתן לסרטון לדבר בעד עצמו.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: