אא

המו"מ שגינדי החזקות מנהלת להיכנס כשותפה שווה עם כנפיים באל על מסתמן כהכי רציני

כך לפי גורמים המצויים בפרטים, במקביל מתנהלות שיחות גם עם הקבוצה הצרפתית ורמי לוי , קבוצת סבן לא תנהל מו"מ כל עוד באל על ממשיכים במו"מ עם גורמים אחרים

| |

המשא ומתן בין חברת גינדי החזקות לאל על נראה לפי שעה כרציני ביותר, כך עולה מפי גורמים הנמצאים בסוד העניינים בהתייחס לשורת הצעות ההתעניינות בחברה.

הן בגינדי החזקות והן באל על מנהלים משא ומתן על שליטה שווה בחברה, אולם במקביל ממשיכה חברת התעופה הישראלית במשא ומתן  מול קבוצת אנשי עסקים צרפתית וכן עם איש העסקים, רמי לוי, שכבר הביע בעבר התעניינות בחברה.

עוד קודם לכן ניהלה אל על משא ומתן מול קבוצה בראשותו של איש העסקים הישראלי-אמריקאי, חיים סבן, שאף ביצע בדיקת נאותות לחברה. על פי גורמים בסביבת אל על, קבוצת סבן לא תמשיך לנהל משא ומתן עם אל על כל עוד זו תמשיך לנהל מגעים עם גורמים אחרים. לפי שעה לא מתכוונים בקבוצת סבן להתחרות עם שום קבוצה אחרת.

חלק מהגורמים המעורים במשא ומתן חשים שמא באל על לא מעוניינים כלל למכור חלקים מן החברה, או את כל השליטה בה.  על כל פנים, אין ספק כי הליך מכירת אל על עתיד לספק לא מעט כותרות, אולם מה שבטוח הוא כי ללא הסכם עם ועד העובדים והטייסים בלתי אפשרי יהיה למכור את החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: