אא

יאט"א העניקה לאל על את תקן הבטיחות המחמיר בענף התעופה- IOSA

קברניט ליאור יבור, סמנכ"ל מבצעים באל על אמר היום: "תקן IOSA הוא התקן המחמיר ביותר בסטנדרט הבטיחות של חברות התעופה. אל על גאה להיות החברה הישראלית הראשונה שעוברת את הביקורת של יאט"א בפעם השניה ברציפות".

Shutterstock Shutterstock
יאט"א העניקה לחברת אל על בפעם השנייה ברציפות את תקן הבטיחות המחמיר בענף – ASOI. הפעם הראשונה היתה בשנת 2006, בה נבדקו נהלי הבטיחות באל על. קברניט ליאור יבור, סמנכ"ל המבצעים באל על, מציין כי: "הפעם נבדק כי העבודה אכן מתבצעת על פי הנהלים. בעקבות הצלחת הביקורת, זכתה אל על בתו גם לשנתיים הבאות."

תקן IOSA מהווה תנאי לחברות ביאט"א, ארגון הגג של חברות התעופה בעולם, ומאפשר בין היתר לחברות התעופה החברות בארגון לקיים שיתופי פעולה עם חברות אחרות, הסכמי קוד שייר וכו'.

ליאור יבור אמר עוד כי, "קבלת התקן באל על מהווה הוכחה נוספת לכך שלמרות אוזלת היד של הרשויות בישראל, אשר הובילו להורדת דירוג התעופה של ישראל לרמה הנמוכה ביותר, חברת אל על נמצאת בשורה הראשונה של חברות התעופה הבטוחות בעולם".

אודות תקן IOSA
תקן IOSA נועד לתת מענה אחיד וכולל לכל חברות התעופה בתחומי היעילות והבטיחות. תקן IOSA מחזק את מערך תפעול הבטיחות בחברות התעופה, העומד בראש סולם העדיפויות של יאט"א. התקן מותאם לסטנדרטים המחמירים ביותר, אותם מפעילה יאט"א על חברות התעופה העולמיות.

חברות תעופה הזוכות בתקן IOSA, עומדות בביקורת הקפדנית של יאט"א בכל נושאי הבטיחות בתעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: