אא

איזי ג'ט מזנקת: חצתה את רף 5 מיליון הנוסעים

חברת הלואו קוסט הבריטית השיגה את הנתון המרשים במהלך חודש מרץ החולף המהווה עלייה של למעלה מ-4 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גם בריטיש איירווייס הציגה נתונים דומים. ירידה קלה לריינאייר

| |

חודש מרץ מאיר פנים לתעופה הבריטית. בריטיש איירווייס ואיזי ג'ט דיווחו לאחרונה על נתונים מעודדים בהתייחס לתנועת הנוסעים ותפוסות המושבים באשר לחודש החולף לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ריינאייר לעומתן, תיאלץ לקוות לתוצאות טובות יותר בחודשים הקרובים.

חברת הלואו קוסט הבריטית דיווחה כי בחודש שעבר טסו עימה 5.1 מיליון בני אדם ברחבי העולם, גידול של 4.8% לעומת חודש מרץ המקביל אשתקד. תפוסת המושבים במטוס עלתה אף היא לשיעור של 91.5% . בסיכום שנתי מחודש מרץ 2013 טסו עם החברה 61.8 מיליון בני אדם (עלייה של 3.5% בחישוב השנתי).

מנגד חברת התעופה והלואו קוסט האירית, ריינאייר, ששמה נקשר בחודשים האחרונים כמי שעשויה להתחיל ולהפעיל טיסות מוזלות לנתב"ג וממנו, דיווחה על ירידה בשיעור של 4% לסך נוסעים כולל של 5.2 מיליון נוסעים עם אחוזי תפוסה של 80%. בסיכום של נתון שנתי ממרץ אשתקד ועד עתה טסו עם החברה 81.7 מיליון בני אדם (עלייה של 3% בחישוב השנתי).

בריטיש איירווייס דיווחה מצידה על תוצאות חיוביות ועל עלייה של 10.2% בתנועת הנוסעים בהשוואה לחודש מרץ 2013. בחודש החולף נסעו עם החברה 5.7 מיליון בני אדם המהווים גידול ניכר של 29.9% לעומת החודש המקביל אשתקד.

"כמות הנוסעים מרשימה ביותר בהתחשב בעובדה שבהשוואה לשנה שעברה, חל חג הפסח בחודש מרץ" לעומת אפריל השנה, התייחס ג'ושוע ריימונד, אסטרטג המכירות של האזור . "אף על פי כן, ממשיכה התעופה האווירית להתחזק ולשמש כתעשייה חזקה ותחרותית, כאשר הנוסעים עצמם מוכיחים כי הם מוכנים לשלם יותר עבור שירות ויוקרה".

בריטיש איירווייס. עלייה מרשימה בכמות הנוסעים בחודש החולף

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: