אא

ארקיע מתחזקת: השיקה מטוס אמברייר חדש

חברת התעופה השיקה את מטוס האמברייר החדש על שמו של תא"ל רפי הרלב ז"ל, בטקס חגיגי בת אביב. בכך עלה מניין מטוסיה ל-9 במספר. המטוס החדש צפוי לפעול בטיסות לאילת וברצלונה

| |

שיהיה במזל. חברת התעופה "ארקיע" .בראשות האחים נקש, השיקה אתמול (שלישי) באירוע חגיגי שנערך בשדה דב שבתל אביב, את תחילת פעילותו המבצעית של מטוס האמברייר 190 החדש, אותו קיבלה לאחרונה.  

יו"ר ובעלי ארקיע, אבי נקש, בחר לקרוא למטוס החדש על שמו של תא"ל במיל', רפי הרלב, כאות הוקרה והערכה לפועלו רב השנים של הרלב בתעופה הישראלית בכלל ובארקיע בפרט.

בין מאות המשתתפים שכיבדו את נוכחותם בטקס, בלטו אליעזר שקדי (מנכ"ל אל על היוצא), גיורא רום (מנהל רת"א הפורש), ניר דגן (משנה למנכ"ל ארקיע), ענת אהרון (מנהלת השיווק והמכירות רשת מלונות רימונים), ענת סטאריק-דהאן (סמנכ"ל שיווק ומסחר של רשת מלונות טמרס), העיתונאי והמגיש, גדעון רייכר לצד בכירים רבים בענף התעופה, התיירות והמלונאות.

מטוס האמברייר הסילוני החדש הינו בעל 110 מושבים ויתווסף למטוס מדגם זהה הפעיל בשורות החברה מזה מספר שנים. עוד נמסר כי המטוס הינו בן פחות משנה גורמים בארקיע מסרו כי השימוש במטוס יעשה עבור טיסות שכר פנים ארציות לאילת וכן בטיסות בינלאומיות לברצלונה. 

עם השקת מטוס האמברייר 190 עומד צי מטוסי החברה על 9 במספר וכולל 5 מטוסים מדגם ATR-72 וכן 2 מטוסי בואינג 757-300 לצד שני מטוסי האמברייר. בנוסף, במהלך 2015 צפויים להימסר לשורות החברה 2 מטוסי בואינג 787-9 ובאיירבוס A-321neo (יימסר ב-2018).


מטוס האמברייר החדש בשדה דב. ארקיע מרחיבה את צי מטוסיה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: