אא

עם הפנים לקיץ: לופטהנזה מרחיבה פעילותה בישראל

חברת התעופה הגרמנית מרחיבה את טיסותיה לנתב"ג עד לחודש אוקטובר. בין היעדים המתוגברים: פרנקפורט, מינכן וקלן. מנכ"ל לופטהזנה ישראל, רלף קולר: "שילוב הטיסות החדשות יאפשר לנו לשרת טוב יותר את לקוחותינו". 6 מטוסים חדשים יימסרו לשורות החברה הקיץ

|| ||

חברת התעופה הגרמנית הציגה היום (רביעי) את לו"ז הקיץ שלה מנתב"ג הכולל המשך התרחבות בקווים המחברים בין יעדים מרכזיים בגרמניה לנמל התעופה הישראלי.

במסגרת היערכות לופטהנזה וחברת הבת שלה, ג'רמן ווינגס, יפעילו השתיים בעונת הקיץ טיסות ל-235 יעדים ב-78 מדינות (גידול של כ-5% בקיבולת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד). בהמשך לכך, לוח הזמנים אשר יהיה בתוקף עד ה-25 לאוקטובר 2014 ישפיע גם על התעופה הישראלית ויתבטאו בהרחבה של קווי טיסות פעילים. 

27 טיסות יפעלו בעונת הקיץ הקרובה על ידי החברה הגרמנית לישראל, הכוללות בהתאם ללו"ז הקיץ החדש, 17 טיסות שבועיות בקו פרנקפורט-תל אביב, שמונה טיסות שבועיות בקו מינכן-תל אביב (8 טיסות סה"כ), שתי טיסות שבועיות בקו ברלין-תל אביב וטיסה נוספת בקו קלן-תל אביב שתופעל על ידי ג'רמן ווינגס. 


קרסטן שפר, המנהל האיזורי של לופטהנזה במזה"ת. מתכונן לקיץ עמוס

במהלך חודשי הקיץ צפויה לקלוט לופטהנזה 2 מטוסי רחבי גוף נוספים מדגם איירבוס A-380 ועוד 4 מטוסי בואינג 747-8 אשר ישמשו לעיבוי מערך הטיסות הטרנס-אטלנטי של החברה, לרבות יעדים כמו ניו יורק, סן פרנסיקו ובייג'ינג'.

"שילוב טיסות הערב המאוחרות והחדשות ממינכן ומפרנקפורט וכן טיסות הבוקר מנתב"ג, מאפשרת ללופטהנזה לשרת טוב יותר את לקוחותיה", הדגיש מנכ"ל לופטהנזה ישראל, רלף קולר, בהתייחס להיערכות החברה לעונת האביב והקיץ. "בנוסף, לקוחותינו יהנו במיוחד ממספר גדול של טיסות בוקר ממינכן לארה"ב ומגוון של טיסות בין יבשתיות מפרנקפורט שמתואמות עם ההגעה מישראל".



רלף קולר. לופטהנזה מרחיבה טיסותיה בקווים לנתב"ג

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: