אא

חושבת ירוק: החידוש המהפכני של בריטיש איירווייס

חברת התעופה הבריטית מתעתדת להשתמש בעתיד בפסולת ולהמירה בדלק סילוני לשימוש מטוסים. המשמעות: ניצול מקסימלי של משאבי הטבע והוספת 150 מקומות עבודה. מועד תחילת הפרויקט המשוער: 2017

| |

מהפכה בענף התעופה? חברת התעופה, בריטיש איירווייס ידועה כאחת החברות המובילות בענף, אולם פרויקט עתידי ומעורר השראה עליו אמונים בהנהלתה, במסגרתו יעשה שימוש בפסולת שתומר לדלק סילוני, עתיד לשנות סדרי עולם בכל הקשור לניצול משאבים, חיסכון דלק וחשוב מכל - לשמירה ירוקה על כדור הארץ שלנו.

איך זה יתבצע? על פי התכנון, צפויה החברה להסב את שימושו של בית זיקוק לשעבר הממוקם בעיר ט'ארוק במחוז אסקס, לטובת הקמת מפעל ירוק וסביבתי שעתיד להיפתח במהלך שנת 2017 ולייצר 150 מקומות עבודה נוספים. כ-575 אלף טונות של פסולת ממוחזרת המיועדים להטמנה או שריפה יהפכו באמצעות תהליך ההמרה ללמעלה מ-120 אלף טונות של דלק סילוני טהור.

גורמים בחברת התעופה הבריטית מציינים כי תהליך המרת הפסולת לדלק סילוני אשר ישמש את מטוסיה, יתבצע בטמפרטורה גבוהה שתפקידה להפוך את הפסולת לגז סינתטי ולאחר מכן לפחמימנים נוזליים. 

מנכ"ל חברת האם של בריטיש איירווייס "IHG", ווילי וולש, התייחס למשמעויות המהפכניות של המהלך העתידי, אשר צפוי להתבטא הלכה למעשה בחיסכון יוצא דופן של פחמן, ואמר: "דלק סילוני קיימא אשר ייוצר בכל שנה יהווה נקודת זינוק משמעותית ויאפשר לשם ההמחשה, חיסכון של פחמן השווה ערך להורדת 150 אלף מכוניות מהכביש".

על רקע ועידת התעופה העולמית שתיערך בעוד כשבועיים בז'נבה, מקווים קברניטי הענף כי יצליחו לעמוד על טיבו של הפרויקט שעתיד לשמש כפורץ דרך ומהפכני בכל הקשור לחיסכון בדלק, הקטנת עלויות חברות התעופה וכן שמירה על איכות הסביבה".


בריטיש איירווייס. בדרך למהפכה שתשנה את ענף התעופה?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: