אא

ישראייר בניחוח איטלקי: צפויה להשיק טיסות ישירות לפרוג'יה הקיץ

חברת "פיליט" וישראייר מנהלות בתקופה האחרונה משא ומתן באשר להשקת טיסה ישירה החל מחודשי הקיץ לפרוג'יה, איטליה. המשמעות: חיסכון זמן ניכר עבור המעוניינים להגיע למחוזות טוסקנה ואומבריה. סמנכ"ל השיווק והמכירות, גיל סתיו: "מאשרים את קיום המו"מ וממתינים לאישורים סופיים"

|| ||

האם ישראייר עתידה להרחיב את אחיזתה בשוק התעופה העולמי? גורמים המקורבים לחברה מספרים בתקופה האחרונה על משא ומתן אינטנסיבי עם חברת "פיליט" (FEELIT) באשר לאפשרות קיום טיסות ישירות החל מעונת הקיץ הקרובה לעיר פרוג'יה, איטליה.

"פיליט" המנוהלת על ידי צמד הבעלים ינון דותן וצחי זאבי, מעניקה שירותי "בוטיק" לישראלים המתכננים טיולים ונופש באיטליה, החל משלב תכנון המסלול, דרך הצעת מגוון רחב של חדרים, וילות, אחוזות, מלונות וכלה בייעוץ אישי במגוון רחב של נושאים, לרבות נקודות ביקור, מסעדות, מופעים ועוד.

סמנכ"ל השיווק והמכירות, גיל סתיו, התייחס לתוכן הידיעה ומסר ל-"פספורטניוז" כי "חברת ישראייר אכן מאשרת את קיום המשא ומתן וממתינה לאישורים סופיים. שיתוף פעולה שכזה, יחשוף את הקהל הישראלי ליעד חדש, איכותי, פחות מוכר ובמחירים נמוכים. בנוסף, טיסה ישירה ליעד זה תקצר את זמן הנסיעה לנוסעים המעוניינים להגיע לטוסקנה או אומבריה". 

במידה והתנאים אכן יבשילו והעסקה תיחתם, מבהירים בישראייר כי מדובר בעידן חדש עבור הנוסעים המעוניינים להגיע למחוזות טוסקנה ואומבריה במדינה, שכן יימנע מהם לטוס לשדות התעופה במילאנו ורומא ובכך אלו יחסכו שעות ארוכות של נסיעה והוצאות מיותרות עד להגעה למעוז חפצם.

פרוג'יה צפויה להפוך ליעד ה-14 במספר במניין הטיסות הבינלאומיות של ישראייר, פרט לרומא, רודוס, ברלין, ניס, בודפשט, ורנה, ליסבון, טיביליסי, לובליאנה, שטוטגרט, ורונה, מינכן ופלמה דה מיורקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: