אא

הערכה: חברות התעופה הישראליות יטוסו בקרוב לאנטליה

המחלוקת בין משרד האוצר לגורמי התעופה בנוגע למימון הקמת מערך אבטחה באנטליה בעלות של מיליוני שקלים הסתיימה. המשמעות: תוך מספר חודשים תוכלנה חברות תעופה ישראליות להפעיל טיסות סדירות אל היעד

| |

בתוך מספר חודשים צפויות חברות התעופה הישראליות לבצע טיסות סדירות לאנטליה, כך עולה על פי הערכות גורמי תעופה בכירים. הסיבה: הסדר בין משרד האוצר לקברניטי הענף בנוגע למימון מיליוני שקלים לצורך הקמת מערך אבטחה באנטליה, טורקיה.

כידוע, מה שלמעשה עיכב עד עתה את התהליך, הייתה ההמתנה למשרד האוצר בשאלת המימון, מה גם שהקמת מערך אבטחה איננה פרוצדורה פשוטה וכוללת ניוד אנשים והקמה של מערך חדש מן היסוד.

בשל העובדה שלחברות התעופה הישראליות הסכם עם רשויות המדינה, לפיהן היא זו שמממנת עבורן את הוצאות האבטחה, העלות המדוברת נופלת בסופו של דבר על משרד האוצר. מסיבה זו, הבינו פקידי האוצר בסופו של יום כי הם מחויבים לממן גם את הנושא הטורקי מתוקף ההסכמים.

גורמי תעופה מעריכים כי לאחר שניתן האור הירוק ממשרד האוצר בסוגיית המימון, צפויים לחלוף מספר חודשים נוספים עד שיושלם כל הליך הקמת מערך האבטחה באנטליה, שרק בסיומו תוכלנה חברות התעופה הישראליות גם לטוס אל היעד.

אנטליה חזרה השנה להוות את אחד מיעדי הנופש המועדפים על הקהל הישראלי. רק בתקופת חג הפסח וחול המועד בילו בקלאבים ובנופשונים המאפיינים את היעד האטרקטיבי למעלה מ-33 אלף איש, כאשר ההערכות הן כי למעלה מ-100 אלף ישראלים לפחות יפקדו אותה עד סוף השנה.


אנטליה. בשורה משמעותית עבור הנוסעים הישראלים המעוניינים לנפוש בעיר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: