אא

היסטוריה: מטוס הדרימליינר הראשון מאירופה נחת בישראל

לפנות בוקר נחת המטוס החדיש של חברת בואינג בנתב"ג. יונתן בוברוב המנהל האזורי ומנכ"ל לוט ישראל "ללא ספק זהו יום חג לנוסעים מישראל שיוכלו ליהנות ממטוס הנוסעים המתקדם בעולם ומחווית טיסה מרהיבה". לסוכנים תוענק עמלה בשיעור 10 אחוזים ליעדי מחלקת העסקים של החברה

| |

נחיתה היסטורית בישראל. מטוס הדרימליינר הראשון מאירופה נחת לפנות בוקר (חמישי) בנתב"ג, זאת במסגרת טיסה סדירה של חברת התעופה הפולנית "לוט" מורשה לתל אביב. 

מטוס הדרימליינר (בואינג 787) של חברת בואינג נחשב למטוס סילוני רחב גוף המאפשר טיסה שקטה, ידידותית לסביבה וכן כזו המשלבת מערכת בקרת אקלים נוחה וייעודית לציבור הנוסעים. המטוס כולל 250 מושבים ונמצא כיום בשימוש.

מי שהתייחס לאירוע המכונן בגזרת התעופה הישראלית, היה יונתן בוברוב, המנהל האיזורי של לוט ומנכ"ל החברה בישראל שציין כי "ללא ספק זהו יום חג לנוסעים מישראל שיוכלו ליהנות ממטוס הנוסעים המתקדם בעולם ומחווית טיסה מהירה לארה"ב, קנדה, סין ועוד יעדים רבים נוספים".

כידוע, מטוס הדרימליינר הראשון כבר נחת לראשונה בישראל זה מכבר, עת הגיע במסגרת טיסה של חברת אתיופיאן אירליינס, אולם באשר לחברת תעופה אירופאית בעלת מטוס דרימליינר, הרי שלוט הינה הראשונה להפעיל טיסה במסגרת מטוס זה לישראל. כמו כן יש לציין בנושא זה את חברת ארקיע הודיעה כי תחכור שני מטוסי דרימליינר שצפוים להצטרף לצי מטוסיה על פי ההערכות ב-2017/18.

בנוסף דיווחו בחברה על בשורה מרחיקת לכת עבור ציבור סוכני הנסיעות לפיה תוענק עמלה של 10% לסוכנים על כל כרטיסי לוט מתל אביב לכל יעדי מחלקת העסקים של החברה שיונפקו בין התאריכים 1/5-30.6/14.


מבט על מטוס הדרימליינר מבפנים...

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: