אא

מרץ בתעופה העולמית: התמתנות קצב הגידול בביקוש

יאט"א מדווח, בסיכום הנתונים החודשי, שפורסם ביום ג', על עלייה של 2.6% בתנועת הנוסעים הבינלאומית, בהשוואה לחודש המקביל אשתקד. הקיבולת גדלה ב-5.5% והתפוסה ירדה ב-2.3 נקודות אחוז ל- 78%

ארגון התעופה העולמי פרסם ביום שלישי את סיכום נתוני תנועת הנוסעים העולמית לחודש מרץ, אשר מעיד על התמתנות קצב הגידול בביקוש.

תנועת הנוסעים הבינלאומית גדלה ב-2.6% בחודש זה, התמתנות משמעותית בהשוואה לגידול של 5.4%, שנרשם בחודש פברואר. הקיבולת גדלה ב-5.5% והתפוסה ירדה ב-2.3 נקודות אחוז ל- 78%. מרבית האיזורים חוו ירידה בהשוואה לחודש המקביל אשתקד.

סה"כ הכנסות נוסעים לקילומטר (RPK) עלה ב-3.1% בהשוואה למרץ 2013. מספר זה מצביע על האטה בהשוואה לעלייה בחודש פברואר. צמיחת התנועה המצטברת ברבעון הראשון של 2014 הסתכמה ב-5.6%, שיפור קל לעומת הצמיחה הכוללת של 5.2% שהושגה בשנת 2013.

"עלייה בביקוש לתחבורה אווירית מחודדת בחודש מרץ, לאחר חודשים של עלייה בביקוש. תעופה חיונית להתרחבות כלכלית והתפתחות. אבל זה תלוי בממשלות לטפל בתעופה כשותף, לא כמטרה קלה למיסוי יתר ורגולציה מכבידה או להזנחת התשתיות שלה. כשהתעופה מטופלת כגורם כלכלי התעשייה יכולה לעלות למלוא הפוטנציאל שלה כמפתח מנוע לצמיחה ויצירת מקומות עבודה", אמר טוני טיילר.

"בכל יום כמעט 100,000 טיסות נושאות 8.6 מיליון נוסעים ו-17.5 מיליארד דולר סחורות ליעדיהם. פעילות זו לא רק מסייעת להניע כלכלות קדימה, היא מעשירה את העולם ע"י קירוב אנשים בכלכלה עולמית", הוסיף טיילר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: