אא

הורחבו השיבושים בטיסות אל על עקב עיצומי הטייסים

בהמשך לביטול טיסת אל על לפריז הורחבו הערב השיבושים: הטיסות למינכן, בוקרשט, לונדון ובודפשט בוטלו. מהחברה נמסר: "בתקופה האחרונה נאלצה אל על להתמודד עם שיבושים בלוחות הזמנים ובהצבת המטוסים, עקב אי זמינות טייסים וחוסר היענות מצדם לפניות החברה לבצע טיסות"

|| ||

בהמשך לדיווח, שפורסם ב'פספורטניוז' מוקדם יותר היום (חמישי), כי "טייסי אל על ממשיכים בעיצומים - בוטלה טיסה לפריז ואוחדה עם טיסה נוספת" נודע הערב כי הורחבו השיבושים בטיסות החברה.

טיסת החברה למינכן, שהיתה אמורה להמריא ב-17:45, בוטלה והטיסות לבוקרשט ולונדון-לוטון, שהיו אמורות להמריא ב-18:45 ו-18:50, בוטלו. גם הטיסה לבודפשט, שאמורה להמריא בשעה 22:00, בוטלה.

גם טיסת החברה לניו יורק, שאמורה היתה להמריא בשעה 00:45, מתעכבת וצפויה לצאת בבוקר בשעה 07:00, זאת למרות שהשיבושים הנם בחלק מהטיסות לאירופה בלבד. טיסת החברה לוורשה, שאמורה להמריא בשעה 05:10, נדחית לשעה 05:55.

מהחברה נמסר כי: "עקב אי זמינות של אנשי צוות אוויר, חלו היום שיבושים בלוח הטיסות של אל על.
בתקופה האחרונה נאלצה אל על להתמודד עם שיבושים בלוחות הזמנים ובהצבת המטוסים, עקב אי זמינות טייסים וחוסר היענות מצדם לפניות החברה לבצע טיסות".

עוד נמסר כי: "מנכ"ל החברה, דוד מימון וההנהלה פועלים למציאת דרכים למימוש התכנית המסחרית של החברה, הפועלת בסביבה תחרותית קשה ולהוציא את הטיסות כסידרן, תוך צמצום הפגיעה בלקוחות.
עד היום הצליחה הנהלת אל על למנוע פגיעה בלקוחות החברה ע"י שינויים בהצבת המטוסים.
חברת אל על מתנצלת בפני הלקוחות שנפגעו ופועלת להביא את הנוסעים ליעדם בהקדם האפשרי".


לוח ההמראות בנתב"ג מתמלא באדום. אל על: "מתנצלים בפני הלקוחות שנפגעו"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: