אא

אפקט השמים הפתוחים: צפי לעלייה ניכרת בכמות הטיסות בישראל

משרד התחבורה מדווח על גידול ניכר של 18 אחוזים במספר טיסות הנוסעים הסדירות מישראל וממנה בחודשי הקיץ הקרובים. כמו כן מספר חברות תעופה זרות צפויות להגדיל את תדירות טיסותיהן מנתב"ג, ביניהן אל על, איזי ג'ט, לופטהנזה, אייר ברלין, אליטליה ובריסל איירליינס

| |

מייחלים לקיץ פורה. משרד התחבורה פירסם היום (ראשון) תחזית אופטימית במיוחד לקראת עונת הקיץ בנתב"ג, על פיה צפוי גידול ניכר של 18% במספר הטיסות מישראל וממנה.

מי שצפויה לקחת חלק משמעותי בעונת הקיץ הקרובה היא חברת אל על, שעל פי ההערכות עתידה להגדיל את תדירות הטיסות שלה באופן משמעותי, במספר קווים מרכזיים מתל אביב לפאריס, לוטון, פראג, מינכן, קייב ובודפשט. ככלל, מציינים במשרד התחבורה כי יישום תוכנית הטיסות הסדירות של חברת אל על, ארקיע וישראייר, שאושרה זה מכבר על ידי רת"א, תאפשר גידול כולל בשיעור של 14%, לעומת מספר הטיסות הכולל שהופעל על ידן בעונת הקיץ הקודמת (2013).

מנתוני רשות התעופה האזרחית (רת"א) עולה כי גם חברות התעופה הזרות צפויות להגדיל את תדירות הטיסות שלהן לישראל באופן משמעותי במהלך הקיץ. בין החברות שהוזכרו בנושא, ניתן למנות את איזי ג'ט, וויז אייר, טורקיש איירליינס, פגסוס, לופטהנזה, אייר ברלין, אליטליה ובריסל איירליינס.

"מדיניות הליברליזציה של הסכמי התעופה, שמובילים משרדי התחבורה ורשות התעופה האזרחית, הביאה לגידול מרשים במספר הטיסות של חברות התעופה לישראל וממנה ובקיבולת המושבים המוצעת", התייחס שר התחבורה, ישראל כץ, לתחזיות הענף לקראת עונת הקיץ והוסיף. "מדיניות זאת צפויה להוביל להמשך מגמת הירידה במחירי הטיסה ולהגדיל את החשיפה של ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי".

סה"כ מציינים במשרד התחבורה כי 62 חברות זרות ועוד 3 חברות ישראליות, קיבלו היתרים להפעלת טיסות נוסעים סדירות לישראל וממנה במהלך עונת הקיץ 2014, מתוכן ארבע חברות תעופה חדשות: טרנסאוויה (קו ת"א-אמסטרדם ות"א-פאריס), אנטראייר (ת"א-ורשה ות"א-קטוביץ') וכן חברה גיאורגית (קו ת"א-טיביליסי).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: