אא

שלום בית באל על: טיסות החברה שבו לסדרן

לאחר שיבושים בפעילות הסדירה של טיסות אל על שהגיעו לשיא בשבוע שעבר על ידי נציגי הטייסים, שב הסדר על כנו בחברת התעופה לאחר שהושגו הבנות עם ההנהלה בתיווך ההסתדרות. אל על: "נחושים לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים המאופיינת בכבוד והקשבה הדדית"

| |

האם שב הסדר על כנו באל על? חברת התעופה שנאלצה בתקופה האחרונה להתמודד עם שורה של מחאות מצד נציגי הטייסים אשר התבטאו בשיבושי לוח הטיסות הסדירות של החברה למגוון יעדים, הודיעה על סיום הסכסוך עם הטייסים, בדרך אולי לחזרה לשגרת פעילות.  

לאחר שבימים האחרונים חלו שיבושים בפעילות הסדירה של טיסות אל על ע"י נציגי הטייסים, הגיעו הצדדים להבנות בתיווך ההסתדרות. שני הצדדים הצהירו כי פעולות הגישור נעשו תוך רצון משותף למיזעור הפגיעה בלקוחות שכללה שורה של צעדים, כמו איחוד טיסות, הגדלת ציוד, חכירת מטוסים ואף העברת חלק מן הנוסעים לחברות תעופה אחרות. 

בחברת אל על מציינים כי עם כניסתו של דוד מימון לתפקיד המנכ"ל, הדגיש האחרון את חשיבותה העצומה של מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה והצהיר כי "אנו נחושים לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים המאופיינת, בכל מצב, בכבוד ובהקשבה הדדית, בשיח תרבותי ובחתירה מתמדת לדיאלוג המבוסס על שקיפות ואמון".


האם שב הסדר על כנו בחברת התעופה? צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: