אא

לתשומת לב הנוסעים: בריטיש איירוויס מוסיפה שש טיסות לוינה

הנהלת חברת התעופה הבריטית הודיעה לאחרונה כי תגביר את תדירות הקו בין נמל התעופה הית'רו שבלונדון לוינה באמצעות שש טיסות שבועיות נוספות. כמו כן נמסר על הוספת טיסה שבועית אחת לשטוקהולם ואתונה. מועד ביצוע השינויים: החל מה-26 לאוקטובר

| |

בריטיש איירוויס מגבירה את אחיזתה בשוק התעופה האירופי. חברת התעופה הבריטית הודיעה לאחרונה על מספר שינויים במצבת לוח הטיסות שלה למספר יעדים בתוך היבשת, הכוללים העלאה משמעותית של תדירות הטיסות לוינה, שטוקהולם ואתונה.

הגברת תדירות הטיסות המשמעותית ביותר תייעשה החל מה-26 לאוקטובר בקו המחבר בין נמל התעופה הית'רו למקבילו שבוינה, כך נמסר על פי גורמים בחברה. בעקבות המהלך תעמוד כמות הטיסות הכוללת בין היעדים על 34 טיסות שבועיות.

בנוסף הודיעו בחברה על הוספת טיסה שבועית נוספת לשטוקהולם ואתונה המעמידה את סך הטיסות השבועיות היוצאות אליהן מנמל הבית בהית'רו על 40 ו-21 בהתאמה. 

רובין גלובר פול, ראש תחום מערך הטיסות הקצרות של בריטיש איירוויס התייחס למצבת השינויים ואמר כי "הגברת תדירות הטיסות בה ננקוט תאפשר קשרים טובים יותר וכן אפשרויות נוספות עבור קהל לקוחותינו ובין נוסעים המטיילים בין לונדון לאוסטריה, שוודיה ויוון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: